//
کدخبر: ۳۰۵۹۷۲ //

فولادی‌ها قبل از اینکه راهی عربستان شوند، برنده بودند

فولاد پیش از این‌که چمدان‌هایش را ببندد و راهی عربستان شود، برنده شده بود.

فولادی‌ها قبل از اینکه راهی عربستان شوند، برنده بودند

فولاد با شکست پرگل تیم متمول اماراتی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله گروهی این رقابت‌ها توانست یک موفقیت دیگر را در کارنامه خود ثبت کند. موفقیتی که حالا فولاد را برای ادامه این مسیر منسجم‌تر، با انگیزه‌تر و توانمندتر از قبل کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز، راه‌حل صحیح موفقیت این است که اشتیاق برای پیروزی بیشتر از ترس برای شکست باشد. مثل اشتیاق نکونام و تیمش برای بردن و نترسیدن از شرایطی که برای آن‌ها پیش از این دیدار رقم خورد.

فولادی‌ها پیش از این‌که چمدان‌هایشان را ببندند و راهی عربستان شوند، برنده بودند؛ از همان روزی که با تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی فولاد در اهواز منتفی و بازی با العین به ریاض عربستان منتقل شد. آن روز فولادی‌ها نه تنها برخلاف اظهارنظرها که ممکن است بازی در عربستان روحیه این تیم را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شکست فولاد در تک بازی حساس پلی‌آف شود؛ نترسیدند، بلکه عزم خود را برای ثبت موفقیتی دیگر جزم و تلاش‌شان را برای بردن دوچندان کردند.

فولاد هر زمان با انگیزه و با درایت بوده و توانمندی‌اش را باور داشته است، توانسته برای فوتبال خوزستان آبروداری کند و روزهای پرخاطره‌ای را برای هواداران خود رقم بزند. مثل روز شکست پرگل تیم العین؛ بازی‌ای که انگیزه و اعتماد به نفس شاگردان نکونام، بخش اصلی و تاثیرگذار در برد این تیم بود. البته نباید از خودباوری و اعتماد به نفسی که نکونام به ساق پای بازیکنانش تزریق کرده تا آن‌ها فداکارانه مقابل تیم‌های متمول و با امکانات بسیارِ آسیایی بجنگند، به سادگی گذشت.

فولاد که از لیگ نوزدهم تاکنون با نکونام به خوبی دانسته که از فوتبال چه می‌خواهد، با روند صعودی‌اش، حالا در آسیا هم می‌خواهد عرض‌اندام کند. اگرچه شاگردان نکونام کار سختی مقابل تیم‌های خوب و قدرتمند السد قطر با هدایت ژاوی و همچنین النصر عربستان و الوحدات اردن در مرحله گروهی دارند، اما از آن‌جا که فولادی‌ها در سال‌های اخیر به خودباوری، اعتماد به نفس و همدلی خوبی رسیده‌اند، رقم خوردن موفقیتی دیگر دور از دسترس نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان