//
کدخبر: ۳۰۵۸۹۹ //

بازگشت فولاد به آسیا پس از ۶ سال

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی امشب در دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین می رود که از آخرین حضور این تیم، 6 سال می گذرد.

بازگشت فولاد به آسیا پس از 6 سال

تیم فوتبال فولاد خوزستان نماینده ایران در مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت 20:20 در استادیوم پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف العین می رود تا آخرین تیم حاضر در گروه چهارم نیز مشخص شود.


به گزارش فرتاک نیوز، در لیگ قهرمانان سال 2015 فولاد به همراه تراکتور، پرسپولیس و نفت تهران نمایندگان ایران در آن رقابت ها بودند. فولادی ها که به عنوان قهرمان لیگ سیزدهم در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بودند، در گروه سوم این رقابت ها با تیم های الهلال، السد و لوکوموتیو تاشکند همگروه شدند.
فولاد در این رقابت ها صاحب یک پیروزی و سه تساوی شد و در دو دیدار مقابل الهلال و السد تن به شکست داد. تنها پیروزی نماینده ایران در این رقابت ها، در هفته پایانی و بازی مقابل لوکوموتیو تاشکند به دست آمد که اهوازی ها با تک گل بهمن جهان تیغ به برتری رسیدند.

 

آن دیدار که در تاریخ 15 اردیبهشت 1394 برگزار شد، دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی ایران هدایت فولاد را برعهده داشت. خوزستانی ها در نهایت با کسب 6 امتیاز در رده سوم گروه خود قرار گرفته و از صعود به دور بعدی بازماندند.


حالا و پس از گذشت 6 سال، فولاد یکبار دیگر پای به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گذاشته است و امیدوار است با غلبه بر العین، باز هم با تیم السد همگروه شود. النصر و الوحدات اردن دیگر حریفان احتمالی فولاد خواهند بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۸۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان