//
کدخبر: ۳۰۵۸۵ //

لیست استقلال در آستانه یک تغییر بزرگ/رحمتی در لیست مازاد استقلال؟!

شکست تحقیرآمیز برابر العین بار دیگر شایعه جدایی دروازه بان اول استقلال در تابستان داغ پیش رو را بر سر زبان ها انداخت.

لیست استقلال در آستانه یک تغییر بزرگ/رحمتی در لیست مازاد استقلال؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

دقیقا چند ماه پیش بود در روزهای پایانی نیم فصل اول که اوج گیری اختلافات میان کادر فنی و دروازه بان اول استقلال منجر به نیمکت نشینی مهدی رحمتی شد تا او برای هفته ها از ترکیب اصلی دور شود. اتفاقی که زمزمه ها برای جدایی قریب الوقوع این گلر سرشناس و قرار گرفتن نام رحمتی در فهرست مازاد منصوریان را بر سر زبان ها انداخت تا استقلال در آستانه اتفاقی بزرگ قرار بگیرد.

 

با گذشت چند بازی و وساطت های صورت گرفته مشکلات میان رحمتی و منصوریان حل شد و این دو با فراموش کردن تمام اختلافات در نیم فصل دوم برای استقلال کار کردند تا این تیم با کسب نتایج نسیتا مناسب از زیر بار فشارها خارج شود. اما در حالی که همه چیز در ظاهر خوب پیش می رفت مذاکرات پنهان دروازه بان استقلال با یکی از باشگاه های متمول شهرستانی بار دیگر شایعات رد قبال جدایی او از این تیم پرطرفدار پایتخت را نقل محافل خبری کرد به خصوص که گفته می شد منصوریان تصمیم گرفته فصل آینده نیز جوانگرایی بیشتری داشته باشد از جمله در پست دروازه بانی.

 

در حالی که تمام این شایعات با واکنش باشگاه و تکذیبه استقلالی ها توام شد بازی برگشت با العین و اتفاقات رخ داده در آن باعث شد تا دوباره پروسه این جدایی استارت بخورد چون خوردن 6 گل از العین آن هم در روزی که منصوریان روی توانایی و تجربه رحمتی برای صعود در آسیا و پایان خوش حساب باز کرده بود تمامی معادلات را تغییر داد. خبرهای رسیده از امارات از ناراحتی شدید منصوریان از عملکرد رحمتی روی گل های العین حکایت دارد تا جایی که گفته می شود سرمربی استقلال مدعی شده رحمتی روی حداقل دو تا سه گل مقصر اصلی بوده است.

 

با توجه به این که گفته می شود مربیان استقلال علاوه بر وعده هایی که در خصوص بازی بیشتر به سیدحسین حسینی در فصل آتی دادند و در کنار آن مذاکراتی نیز با یکی دو گلر سرشناس برای فصل آتی داشته اند، هیچ بعید نیست در طول روزها و هفته های آتی استقلالی ها با یک خبر شوکه کننده بزرگ مواجه شوند. خبری که از جدایی استقلال و رحمتی آن هم بعد از سال ها حکایت خواهد داشت تا فصلی جدید در فوتبال حرفه ای دو طرف رقم بخورد. پس باید منتظر گذشت زمان بود و دید این اتفاق که یک سالی هست با استقلالی ها عجین شده به واقعیت تبدیل خواهد شد یا نه؟

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان