//
کدخبر: ۳۰۵۸۳۰ //

لیست آسیایی الریان رونمایی شد

لیست بازیکنان تیم الریان، یکی از همگروهی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

لیست آسیایی الریان رونمایی شد

تیم پرسپولیس در گروه E رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 با تیم های گوا هندوستان، الریان قطر و الوحده امارات همگروه است.

پرسپولیس در حالی بازی های خود در دور گروهی را در کشور هند از چهار روز دیگر آغاز خواهد کرد که تقابل هفته دوم دور گروهی این تیم مقابل الریانی خواهد بود که شجاع خلیل زاده، مدافع سابق سرخ پوشان را در اختیار دارد. این دیدار بی شک جذابیت های بسیاری به همراه خواهد داشت و هواداران پرسپولیس در انتظار این رویارویی هستند.

باشگاه الریان، امشب پس از پایان بازی با الخور که با نتیجه مساوی یک بر یک همراه بود و به صعود این باشگاه به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده انجامید، لیست بازیکنان خود برای دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری را اعلام کرد که نام شجاع خلیل زاده هم در آن دیده می شود.

به گزارش فرتاک نیوز،مهمترین نکته این لیست، غیبت گابریل مرکادو، مدافع آرژانتینی الریان است که به دلیل مصدومیت حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. گابریل مرکادو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در جریان دیدار برابر السد، چند ماه دور از میادین خواهد بود و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.

شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی، فرانک کوم مدافع کامرونی و یاسین براهیمی هافبک الجزایری به همراه یوهان بولی مهاجم اهل ساحل عاج چهار بازیکن خارجی حاضر در لیست الریان برای دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۸۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان