//
کدخبر: ۳۰۵۲۵۳ //

سروش رفیعی: لیگ‌مان خیلی حرفه‌ای نیست

هافبک سپاهان گفت: لیگ‌مان خیلی حرفه‌ای نیست و کیفیت و توپی که در اختیار ما قرار می‌گیرد اصلی ترین مساله‌ای است که روی بازی‌های‌مان تاثیر می‌گذارد.

سروش رفیعی: لیگ‌مان خیلی حرفه‌ای نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

سروش رفیعی پس از پیروزی سپاهان مقابل سایپا در میکسدزون ورزشگاه اظهار کرد: لیگ‌مان خیلی حرفه‌ای نیست و خیلی مشکل دارد. کیفیت و توپی که در اختیار ما قرار می‌گیرد اصلی ترین مساله‌ای است که روی بازی‌های‌مان تاثیر می‌گذارد. همه تیم‌ها می‌توانند زمین با کیفیتی داشته باشند. حیف است تیمی مثل نساجی در آن زمین بازی کند یا تیمی مثل نفت مسجدسلیمان با آن جوانان در زمین بی کیفیت‌ بازی کند.

او ادامه داد: یک روز چمن بلند و یک روز کوتاه است. در همه جای دنیا چمن یک اندازه دارد و به توپ خوب ضربه می‌زنند. تیم‌های ما در آسیا در بازی اول همیشه مشکل دارند که توپ‌های‌مان شدت می‌گیرد و تا به حال با آن شرایط کار نکرده ایم. هزینه چندانی هم ندارد و می‌توانند هزینه کنند تا کیفیت لیگ‌مان بالاتر برود.

هافبک سپاهان درباره حضور احسان حاج صفی در جمع سپاهانی‌ها بیان کرد: حضور او به عنوان کاپیتان تیم ملی و یک بازیکن باتجربه خیلی به ما می‌تواند کمک کند. او به خانه خودش برگشته و از نظر کیفیت فنی و اعتماد به نفس بسیار به ما کمک کرد. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بیشتر به ما کمک کند.

او درباره استراحت بیشتر سپاهانی‌ها به دلیل بازی‌های آسیایی دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: فشار بازی آسیایی ممکن است تاثیر بگذارد اما از آن طرف هم وقفه‌ای که می افتد باعث می‌شود ما بدون بازی بمانیم. فکر نمی‌کنم این مساله آنچنان تاثیرگذار باشد.

رفیعی درباره رقابت با پرسپولیس گفت: همه بازی‌ها در نیم فصل دوم بسیار مهم هستند. حتی بازی با تیم‌های پایین جدول سخت است چون تیم‌های بالای جدول دوست دارند بیایند و فوتبال بازی کنند اما تیم‌های پایین جدولی می‌جنگند و نمی‌خواهند امتیاز از دست دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۲۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان