//
کدخبر: ۳۰۵۲۳۱ //

غفلت پرسپولیسی ها در فرایند اخذ ویزای هند؟

مسئولان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال مشغول پیگیری دریافت ویزای هند برای سفر کاروان این تیم به گوا هستند.

غفلت پرسپولیسی ها در فرایند اخذ ویزای هند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق برنامه از پیش تعیین شده کاروان تیم پرسپولیس ایران قرار است روز 20 فروردین برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عازم هندوستان شود.

با این وجود تاکنون ویزای اعضای این کاروان صادر نشده و همین امر سبب شده مسئولان باشگاه پرسپولیس تا حدی از عملکرد فدراسیون فوتبال نسبت به پیگیری این امر ناراحت باشند. حتی ابراهیم شکوری، معاون این باشگاه امروز در گفت و گو با فارس اعلام کرد برای دریافت ویزای هند انتظار کمک بیشتری از فدراسیون فوتبال دارد.

ماجرا این است که پرسپولیس از حدود یک ماه قبل چهار نامه به فدراسیون فوتبال ارسال و در آن از بخش بین‌الملل این فدراسیون درخواست کرد برای اعزام بدون مشکل تیم پرسپولیس به شهر گوای هند به دنبال دریافت هرچه سریع‌تر روادید اعضای تیم باشند. با این وجود این امر تاکنون میسر نشده است.

البته طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس در جلسه هماهنگی لیگ قهرمانان آسیا که هفته گذشته انجام شد، فدراسیون فوتبال دعوتنامه‌ای را از هندی‌ها دریافت کرده و آن را در اختیار مسئول روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس قرار می دهد و از وی خواست تا اقدامات لازم برای حضور اعضای این تیم در محل سفارتخانه هندوستان برای دریافت ویزا را انجام دهد.

بر همین اساس تمام اعضای تیم پرسپولیس برای دریافت ویزای سفر به هند باید به شکل حضوری به سفارتخانه این کشور در تهران مراجعه کرده و اقدامات اداری از جمله انگشت‌نگاری را تکمیل کنند. به نظر می‌رسد طبق رایزنی‌های فدراسیون فوتبال با هندی‌ها دعوتنامه سه وزارتخانه بهداشت، ورزش و امور خارجه هند اتخاذ شده و از این مرحله به بعد باید سایر مراحل از سوی خود پرسپولیسی‌ها صورت می گرفته.

ظاهرا هریک از اعضای تیم پرسپولیس باید فرم آنلاین ده صفحه‌ای را برای دریافت ویزا پر کرده و البته مراحل اداری کار را طی می کردند تا این ویزا در اختیار سرخپوشان قرار بگیرد که این اتفاق از طرف سرخپوشان صورت نگرفته است.

طبق مذاکراتی که فدراسیون فوتبال با هندی ها داشته طرف مقابل اعلام کرده اگر امروز مدارک لازم را دریافت کند و کل اعضای این کاروان فردا در محل سفارتخانه هند برای انگشت‌نگاری حاضر شوند ظرف سه روز ویزای کل کاروان صادر خواهد شد.

گویا امروز مدارک مربوطه هم به این سفارتخانه تحویل داده شده است. با این حال باید منتظر ماند و دید آیا تا روز جمعه که زمان اعزام پرسپولیس به هند خواهد بود ویزای کل اعضای این تیم صادر خواهد شد یا خیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان