//
کدخبر: ۳۰۵۱۳۵ //

هری کین به تساوی تاتنهام واکنش نشان داد

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، می گوید همواره از دست دادن امتیاز در لحظات پایانی بازی بسیار دشوار است.

هری کین به تساوی تاتنهام واکنش نشان داد

تاتنهام بارها در طول این فصل امتیازات زیادی را در لحظات پایانی مسابقات خود از دست داده است؛ اتفاقی که امروز نیز برای شاگردان ژوزه مورینیو رخ داد و آنها در حالی که تا دقیقه 85 از حریف خود پیش بودند، گل تساوی را دریافت کردند تا نتیجه 2-2 شود و دو امتیاز حساس برای تیم لندنی از دست برود.

تاتنهام اکنون  10 امتیاز از گل های دریافتی در 10 دقیقه پایانی مسابقات خود از دست داده که آماری ناامید کننده محسوب می شود. هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، که امروز هر دو گل این تیم را مقابل نیوکاسل به ثمر رساند در پایان بازی گفت: " این اتفاق در این فصل خیلی برای ما رخ داده است؛ وقتی شما تا دقایق پایانی از حریف پیش هستید اما نهایتاً گل دریافت می کنید، پذیرفتن این مسئله خیلی دشوار است.

هری کین در ادامه گفت: " احساس می کنم در نیمه دوم می توانستیم خیلی بهتر از اینها عمل کنیم. ما کمی آشفته نشان دادیم، از موقعیت های خود استفاده نکردیم و به خاطر آنها مجازات شدیم. فکر می کنم موقعیت های بسیار خوبی داشتیم اما در پاس و ضربات نهایی موفق عمل نکردیم. باید بهتر از اینها بازی کنیم. اکنون باید این مسابقه را کنار بگذاریم و به سراغ بازی هفته بعد برویم. در نیمه دوم اجازه دادیم نیوکاسل با بازی برگردد و همیشه دشوار است که شما در پنج، شش دقیقه پایانی گل دریافت کنید."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان