//
کدخبر: ۳۰۵۰۹ //

کاسیاس: طرفدار رئال هستم اما امسال قهرمانی حق بوفون است

کاپیتان پیشین رئال مادرید می‌گوید امیدوار است که همتای ایتالیایی‌اش در یوونتوس برای اولین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

کاسیاس: طرفدار رئال هستم اما امسال قهرمانی حق بوفون است
به گزارش فرتاک نیوز،

ایکر کاسیاس در مصاحبه‌ای با نشریه گاتزتا دلواسپورت اعتراف کرد اگرچه در فینال لیگ قهرمانان امسال طرفدار رئال مادرید است، اما اگر جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان و کاپیتان یوونتوس هم برای اولین بار فاتح این رقابت‌ها شود، لایق آن است.

کاسیاس گفت: امسال حق بوفون است که قهرمان لیگ قهرمانان شود، اگرچه من در فینال طرفدار رئال مادرید هستم و این خیلی واضح است، چون رئال تیم من است.

سنگربان و کاپیتان پیشین رئال مادرید درباره بوفون گفت: او فصلی فوق‌العاده را سپری کرده است و نشان داده که با 39 سال سن هم می‌توانید یک دروازه‌بان بزرگ باشید. دوران بازیگری او نمی‌تواند بدون قهرمانی در لیگ قهرمانان تمام شود. او به دروازه‌بان کهنه‌کاری مانند من و پتر چک انگیزه می‌دهد. من برای ایگواین هم خوشحالم، چون او هم نشان داده که یک مهاجم بزرگ است. به نظر من شانس دو تیم در فینال امسال برابر است، اگرچه رئال مادرید در حال حاضر در اوج و رونالدو هم روی فرم است.

کاسیاس افزود: به نظر من یوونتوس و رئال مادرید همسطح هستند اما خط دفاع یوونتوس بهتر است. یووه اما با داشتن بازیکنانی مانند دیبالا،‌ایگواین و ماندزوکیچ الان خط حمله خوب و خطرناکی هم دارد. رئال مادرید هم بسیار قوی است، به خصوص که رونالدو در این اواخر در اوج بوده است، اما به نظر من خط دفاعی این تیم غیرقابل نفوذ نیست.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان