//
کدخبر: ۳۰۵۰۷۶ //

دور‌خیز شاگردان‌ نویدکیا برای صدرنشینی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در قالب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف سایپا خواهد رفت.

دور‌خیز شاگردان‌ نویدکیا برای صدرنشینی

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه با سه دیدار به پایان می‌رسد که تیم سپاهان اصفهان و سایپا در اولین بازی خود در سال جدید به مصاف هم خواهند رفت.

کمیل غلامی، محمدجواد مداح، حامد تازه‌پور و حامد سیری قضاوت این بازی را بر عهده دارند؛ ناظر داوری این بازی هم حسن کامرانی فر است.

به گزارش فرتاک نیوز، سپاهانی‌ها در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که با کسب ۱۱ برد ۴ مساوی ۳ باخت و مجموع ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و مدعی قهرمانی هستند.

سایپا نیز شرایط چندان خوبی در جدول ندارد و بازیکنان ابراهیم صادقی در ۱۸ بازی گذشته خود با کسب تنها ۳ برد و مجموع ۱۸ امتیاز قبل از تیم‌های ذوب‌آهن، نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

دیدار قبلی این دو تیم در هفته چهارم نیم فصل اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با توجه به این که پرسپولیس در روز گذشته مقابل پدیده به تساوی رسید و فقط با اختلاف یک امتیاز در صدر جدول است،سپاهان شانس این را دارد تا با پیروزی در این بازی جای پرسپولیس را در صدر جدول بگیرد.

در این بازی رسول نویدکیا، کاپیتان زردپوشان که چند ماه قبل زانوی خودش را به تیغ جراحان سپرد، با اتمام دوران درمانی به مرز آمادگی رسیده و به همین خاطر در لیست تیم برای بازی مقابل سایپا قرار گرفت.

شایان مصلح مدافع تیم سپاهان هم به علت مصدومیت در این بازی غایب است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان