//
کدخبر: ۳۰۵۰۱۸ //

عبداللهی: متاسفم برای فدراسیونی که منافع باشگاه‌ها را در نظر نمی گیرد/تراکتور در حال پوست اندازی است

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: وقتی داوران برای لیگ هندزفری یا بی سیم ندارند چگونه می‌تواند ادعای استفاده از VAR را داشت؟

عبداللهی: متاسفم برای فدراسیونی که منافع باشگاه‌ها را در نظر نمی گیرد/تراکتور در حال پوست اندازی است
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید عبداللهی بعد تساوی مقابل تراکتور در نشست خبری اظهارداشت: سال نو را تبریک می‌گویم، امیدوارم امسال برای مردم ایران سال سلامتی و موفقیت برای تراکتور باشد. درباره بازی باید بگویم در این 10-12 روز که در جریان لیگ وقفه پیش آمد سعی کردیم از نظر بدنی و کار تاکتیکی، نقاط ضعفی را که فکر می‌کردیم تیم دارد رفع کنیم. تیم ما در حال پوست اندازی است. 

وی افزود: زمان لازم است اما چنین حالتی را قبلا هم داشتیم اما زمان نشان داد توانستیم تغییرات ایجاد کنیم، قطعاً در تیم تراکتور تغییرات ایجاد خواهد شد. سعی می‌کنیم تراکتور به آن تیم پرشور برگردد همچنین در جدول لیگ هم به کورس برمی‌گردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: بازیکنان ما باید یاد بگیرند با خلق و خوی خطیبی و کادر فنی بدون ترس و با تمام وجود تمرین کنند و هم آن را در مسابقه بیاورند. درباره بازی امروز باید بگویم دو نیمه متفاوت داشتیم؛ در نیمه نخست سعی کردیم آن چیزی را که می خواهیم در زمین بیاوریم، پیاده کنیم اما هم وزش باد شدید بود و هم اینکه تیم مقابل اجازه نمی‌داد کار ما شکل بگیرد.

عبداللهی ادامه داد: نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم و با صحبت هایی که بین دو نیمه شد فوتبال با کیفیت و با سرعتی انجام دادیم، به حریف فشار آوردیم سه چهار موقعیت گل داشتیم، شاید خیلی از تیم‌ها یک موقعیت را گل می‌کنند و دنبال ضد حمله هستند. از عملکرد بازیکنان به خصوص در نیمه دوم راضی هستیم اما از نتیجه به دست آمده رضایت نداریم. در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم، فکر می کنم بچه ها یاد می‌گیرند چگونه با تمام وجود برای تیمشان تلاش کنند.

مربی تراکتور با اشاره به تغییرات صورت گرفته در تیم، یادآور شد: شاید اگر موقعیت‌های مان به گل تبدیل می‌شد نوع بازی تغییر می‌کرد. مس رفسنجان تیم کوچکی نیست با اینکه تازه به لیگ برتر آمده است. نیمه دوم با پلنB نیمه خوبی بود، قطعاً به شما می گویم تراکتور وارد فاز جدیدی از فوتبال خواهد شد و خیلی بهتر از بازی‌هایی که در گذشته داشته برای آذربایجان تلاش خواهد کرد.

عبداللهی در پاسخ به این سوال که تراکتور نتوانست موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کند آیا دلیل این امر را فرصت سوزی و بی دقتی می‌دانید تصریح کرد: باید به شما بگویم در تمرینات به بازیکنان می گوییم هر کاری که می خواهند انجام دهند با تمام وجود و انرژی باشد. فکر می کنم ما با تیمی شروع کردیم که از نظر روحی کمی نوسان داشت و نامساعد بود. من کماکان نگران این نوسان هستم اما تلاش می‌کنیم گونه‌ای برنامه‌ها شکل بگیرد که ضربات چارچوب هم درست شود. حتماً از نظر تکنیک پیشرفت می‌کنیم و ضربه می‌زنیم.

وی با اشاره به گلایه‌هایی که باشگاه از فدراسیون و کمیته استیناف داشت، تصریح کرد: من باید از فدراسیون فوتبال گلایه کنم البته انتخاب عزیزی‌خادم را تبریک می‌گویم اما برای فدراسیونی که قبلا چندین ستاره داشته فکر می‌کنم عزیزی‌خادم باید فدراسیون را به روز کند.

مربی تراکتور ادامه داد: چند گلایه از طرف باشگاه تراکتور دارم؛ اول اینکه در لیگ برتر ایران یک بازیکن با داور برخورد فیزیکی می کند و با نامه نگاری بلافاصله تنبیه او کمتر می‌شود این بازیکن به بازی می‌رسد. ما سعید واسعی را به خاطر تخلف اداری نداشتیم نه درگیری فیزیکی اما کمیته انضباطی او را محروم کرد. الان مسابقات آسیایی را پیش رو داریم که فکر می‌کنم یک بازی ملی است و از طرف ایران نماینده هستیم. بارها به کمیته استیناف، انضباطی و فدراسیون فوتبال نامه زدیم که این بازیکن را ۵ روز زودتر ببخشند که از او در بازی با مس رفسنجان استفاده کنیم تا پیش بازی برای لیگ قهرمانان باشد اما اصلاً جواب نامه های ما را ندادند.

عبداللهی گفت: من بسیار متاسفم برای فدراسیونی که منافع باشگاه‌ها را در نظر نمی گیرد. به هر حال ما حق داریم این گلایه را داشته باشیم و حق داریم از این بازیکن برای لیگ قهرمانان استفاده کنیم. بازیکنی که اخلاق مدار است، مشکلی در قراردادش دارد را به راحتی می‌توان بخشید تا بازیکنی که با داور درگیری فیزیکی داشته است. مورد دیگر اینکه وقتی استفاده از هندزفری برای داوران فراهم نیست چگونه ادعا دارند سیستم کمک داور ویدیویی را به ایران بیاورند؟ داور چهارم یکسری اشتباهات داور را می‌دید اما نمی‌توانست به او منتقل کند چرا که هیچ هندزفری یا بی‌سیمی نداشت. فکر می کنم به جای حرف زدن و شعار دادن باید عمل کنیم. برای لیگ برتر فوتبال ایران داوران هدست، گوشی یا هندزفری ندارند، فکر می‌کنم در این قضیه تیم ها متضرر می‌شود امروز ما هستیم فردا تیم دیگر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان