//
کدخبر: ۳۰۴۸۷۴ //

قایدی روی نیمکت؛ مجیدی راه فکری را نمی‌رود

مهدی قایدی به احتمال زیاد در بازی فردا با پیکان نیمکت نشین خواهد بود.

قایدی روی نیمکت؛ مجیدی راه فکری را نمی‌رود

مهدی قایدی یکی از ستاره های مطرح استقلال است که حضورش در ترکیب این تیم به قدرت خط حمله خواهد افزود. قایدی با استفاده از تکنیک و توانایی های فنی بالایش همواره برای استقلال مفید بوده اما حالا با توجه به دیراضافه شدن به تمرینات و نزدیک بودن بازی های آسیایی احتمالا مقابل پیکان استراحت خواهد کرد.

 

به گزارش فرتاک نیوز، قایدی یکی از بازیکنان کرونایی استقلال بود که از روز 27 اسفندماه سال 99 تا دیروز در هیچ کدام از تمرینات حضور نداشت. به عبارت بهتر او حدود 15 روز در تمرینات استقلال غایب بود و از روز گذشته به تمرینات تیمش اضافه شده است.

طبیعی است در چنین شرایطی قایدی از نظر بدنی نسبت به سایر بازیکنان از آمادگی کمتری برخوردار باشد. در این شرایط به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان نیز بخواهد به مهاجم تکنیکی خود استراحت بدهد.

قایدی در زمان سرمربیگری محمود فکری در استقلال نیز شرایط مشابهی را تجربه کرد. او بعد از دیدار با سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر به دلیل اختلافاتی که با باشگاه داشت حدود 15 روز در تمرینات غایب بود اما سرمربی پیشین آبی ها تصمیم به استفاده از قایدی مقابل مس رفسنجان در ترکیب اصلی گرفت. حالا اما بعید است فرهاد مجیدی راه فکری را در پیش بگیرد و به همین خاطر احتمالا شاهد استفاده از ارسلان مطهری و شیخ دیاباته توسط او مقابل پیکان خواهیم بود.

 

نزدیک بودن دیدارهای آسیایی و حساب ویژه‌ای که مجیدی روی باشوی تیمش باز کرده، دلیل دیگری است که بر نیمکت نشینی احتمالی قایدی مقابل پیکان صحه می‌گذارد.

گفتنی است؛دیدار استقلال و پیکان ساعت 18:50 فردا(شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان