//
کدخبر: ۳۰۴۸۵۷ //

روستایی: می‌توانیم در بازی با استقلال سه امتیاز را بگیریم

امیر روستایی مهاجم تیم فوتبال پیکان بر این عقیده است که آنها می‌توانند سه امتیاز بازی با استقلال را از آن خود کنند.

روستایی:  می‌توانیم در بازی با استقلال سه امتیاز را بگیریم

امیر روستایی درباره آخرین وضعیت پیکان در آستانه هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر گفت: قبل از تعطیلات عید سه امتیاز مهم دیدار مقابل ذوب‌آهن را کسب کردیم که این برد شرایط روحی پیکان را بهتر کرد. در این چند روز هم تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده بازی با استقلال هستیم. دو بازی دوستانه هم برابر بادران انجام دادیم که قطعاً برای ادامه لیگ به ما کمک خواهد کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی در ادامه در مورد دیدار تیمش برابر استقلال خاطر نشان کرد: ما چند هفته پیش در جام حذفی با این تیم روبه‌رو شدیم و با دو اشتباه داوری نتیجه را واگذار کردیم، این در حالی است که از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم. البته هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما در بازی بعدی قطعاً دنبال برد خواهیم بود.

روستایی راجع به بهبود شرایط استقلال بعد از آمدن فرهاد مجیدی و اینکه آیا پیکان کار سختی در این بازی نخواهد داشت، تصریح کرد: وقتی یک تیم با تغییر کادر فنی روبه‌رو می‌شود طبیعتاً شرایط بهتری پیدا می‌کند. من دوست ندارم در مورد تیم حریف صحبت کنم و بهتر است درباره تیم خودمان و پتانسیل‌های فنی پیکان حرف بزنم. ما بعد از شکست در جام حذفی حالا دنبال جبران هستیم و می‌توانیم در بازی با استقلال سه امتیاز را بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در خاتمه از آمادگی خود یاد کرد و اظهار داشت: خوشبختانه از لحاظ روحی و آمادگی بدنی شرایط خوبی دارم و امیدوارم در ادامه لیگ عملکرد مؤثری داشته باشم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان