//
کدخبر: ۳۰۴۶۵۷ //

گل اروپایی کریم، تقدیم به همسرش + عکس

کریم انصاری فرد موفق شد در دقایق کوتاهی که برای تیم ملی ایران به میدان رفت، یک گل اروپایی به ثمر برساند.

گل اروپایی کریم، تقدیم به همسرش + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال ایران در یک دیدار دوستانه موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد سوریه بگذرد و خودش را برای حضور در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 که در کشور بحرین برگزار خواهد شد، آماده کند.


در این دیدار و در حالیکه ایران با 2 گل از حریف خود پیش بود، سردار آزمون در دقیقه 71 با اشاره به نیمکت تیم ملی، از آنها درخواست کرد تا او را تعویض کنند که اسکوچیچ نیز به کریم انصاری فرد دستور حضور در میدان را داد تا مهاجم آ.ا.ک آتن در 20 دقیقه پایانی شانس خود را برای گلزنی امتحان کند.


انصاری فرد که دعوت او با انتقادها و حمایت هایی همراه بود، خیلی زود پاسخ اعتماد اسکو را داد. او دقایقی پس از ورود به میدان، موفق به گلزنی شد. پیشروی خوبی علی قلی زاده و پاس خوب او به انصاری فرد رسید که این مهاجم باتجربه پس از یک سر توپ دقیق و زیبا، دو مدافع سوری را از جریان بازی خارج کرد و با ضربه ای حساب شده، دروازه طه موسی را برای بار سوم باز کرد.

کریم که آخرین بار 4 بار مقابل کامبوج موفق شده بود برای ایران گلزنی کند، در حالیکه بازوبند کاپیتانی را نیز از امید ابراهیمی گرفته و بر بازو بسته بود، یک گل زیبا را به ثمر رساند. او پس از این گل، دست هایش را به حال قلب درآورد و این گل را به همسرش تقدیم کرد.

 

انصاری فرد نشان داد که با وجود حضور آزمون و طارمی در نوک خط حمله ایران، او می تواند یک گزینه جذاب و آماده برای اسکوچیچ بر روی نیمکت باشد و سرمربی کروات ایران می تواند بر روی کمک های او در جدال های حساس مقابل بحرین و عراق، حساب کند.

 

 

 
 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۶۵۷ //
ارسال نظر
 
  • ازپارس اباد

    جواد خیابانی در گزارش گفت این قلب را تقد یم ملت ایان نمود!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان