//
کدخبر: ۳۰۴۵۹۳ //

مهدی‌زاده: اصلی‌ترین رقیب برای سپاهان خودمان هستیم/ سپاهان شانس بزرگی برای قهرمانی دارد

محمدرضا مهدی‌زاده مدافع تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد کار این تیم برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول دشوارتر از صعود به این جایگاه خواهد بود.

 مهدی‌زاده: اصلی‌ترین رقیب برای سپاهان خودمان هستیم/ سپاهان شانس بزرگی برای قهرمانی دارد

محمدرضا مهدی‌زاده درباره آخرین وضعیت سپاهان و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت:‌ فکر می‌کنم کار سپاهان با صدرنشینی سخت‌تر شده است، چون همه تیم‌ها با انگیزه بیشتر جلوی سپاهان بازی می‌کنند و نگاه‌ها بیشتر به سمت سپاهان است. البته ما هم باید روند خوب‌مان را ادامه دهیم و در این موقعیت حساس قدر امتیازها را بدانیم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم جدی‌ترین رقیب سپاهان محسوب می‌شود؟»، خاطر نشان کرد: همه تیم‌ها قابل احترام هستند، ولی فکر می‌کنم اصلی‌ترین رقیب برای سپاهان خودمان هستیم. الان در صدر جدول قرار داریم و مهم این است که نتایج خوبی را که گرفتیم، ادامه دهیم. ما نباید به نتایج دیگر رقیبان فکر کنیم و باید بیشتر به این فکر باشیم که در بازی‌های بعدی خوب امتیاز بگیریم تا شانس قهرمانی‌مان را بالا ببریم. اگر سپاهان خوب امتیاز بگیرد قطعاً بقیه تیم‌ها امتیاز از دست می‌دهند و ما می‌توانیم قهرمان شویم.

مهدی‌زاده راجع به عملکرد خوب محرم نویدکیا در سپاهان تصریح کرد: آقامحرم چند سال پیش از فوتبال خداحافظی کرد و در اولین سال مربیگری‌اش نتایج بسیار خوبی گرفته است. تمام بازیکنان سپاهان نویدکیا را دوست دارند و این مربی هم شرایط بازیکنان را به خوبی درک می‌کند. بدون شک همه ما کمک می‌کنیم که سپاهان در اولین سال سرمربیگری نویدکیا، قهرمان لیگ برتر شود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پایان اظهار داشت: سپاهان شانس بزرگی برای قهرمانی دارند، ولی 12 بازی دیگر باقی مانده است. حالا باید چند برابر بازی‌های گذشته تلاش کنیم و تمرکزمان را بالا ببریم تا در نهایت به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان