//
کدخبر: ۳۰۴۵۸۲ //

اصغرخانی: فهیمی جزو استعدادهای آینده دار فوتبال ایران بود/ از شنیدن این خبر بسیار متأثر شدم

ابراز تاسف مربی استعدادیاب فوتبال کشور از مرگ محمد فهیمی: او جزو استعدادهای آینده دار فوتبال ایران بود و از شنیدن این خبر بسیار متأثر شدم

اصغرخانی: فهیمی جزو استعدادهای آینده دار فوتبال ایران بود/ از شنیدن این خبر بسیار متأثر شدم

محمد فهیمی از جمله بازیکنان با استعداد ایران بود که در تیمهای شهرداری فومن، ملوان، استقلال نود و مدت کوتاهی هم در پایه های استقلال تهران زیر نظر ایوب اصغرخانی بازی کرد ولی به دلیل بیماری صعب‌العلاج (سرطان) نتوانست به آنچه که استحقاقش را داشت، برسد. این بازیکن جوان گیلانی پس از چند سال مبارزه با بیماری سخت و ناعلاج، ناگهان در ۲۲ سالگی به دیار باقی شتافت.

در این رابطه‌ ایوب اصغرخانی یکی از مربیان و استعداد یاب‌های خوب فوتبال ایران به فرتاک ورزشی گفت: مرحوم محمد فهیمی از جمله بازیکنان با استعداد فوتبال ایران بود که در آکادمی استقلال نود عالی کار کرد و من به در پایه های استقلال تهران‌ هم از او استفاده‌ کردم ولی متاسفانه مشکل بیماری او باعث شد، دیگر نتوانیم از فهیمی بهره لازم را ببریم.

وی افزود: فهیمی تکنیک فوق العاده‌ای داشت که اگر مشکل بیماری پیدا نمی‌کرد، همین الان در تیم‌های مطرحی بازی می‌کرد. اصغرخانی که در حال حاضر مسؤلیت فنی پایه‌های استقلال را برعهده دارد،

در پایان افزود: من از شنیدن درگذشت این جوان متاثر شدم که جا دارد، این ماتم جانگداز را به، خانواده مرحوم‌ تسلیت گفته و برای آنان صبر و اجر و برای آن سفر کرده علو درجات طلب کنم‌.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان