//
کدخبر: ۳۰۴۴۱۲ //

دلشوره به جان پرسپولیسی‌ها/ آیا شبکه‌های اجتماعی موجب محرومیت دوباره آل‌کثیر خواهد شد؟

«انتشار تصاویر غیر واضح از تمرینات آل‌کثیر شایعه محرومیت مجدد او را به راه انداخته است»

دلشوره به جان پرسپولیسی‌ها/ آیا شبکه‌های اجتماعی موجب محرومیت دوباره آل‌کثیر خواهد شد؟

به جرأت می‌توان گفت یکی از تلخ‌ترین اتفاقات برای پرسپولیس در سال گذشته محرومیت عجیب و غریب عیسی‌آل‌کثیر مهاجم این تیم پس از خوشحالی‌اش در دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا بود که این مهاجم را با رای کمیته انضباطی Afc شش ماه از فعالیت فوتبالی محروم کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، کوچ ستارهای گلزن فصل پیش پرسپولیس و عدم حضور آل‌کثیر، فشار‌های سنگینی را بروی سرخپوشان بوجود آورد، خصوصا در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بار روانی بسیار زیادی برای مهاجمان پرسپولیس ایجاد و این تیم با مشکل گلزنی مواجه شد.

photo_2021-03-28_09-57-54

داستان‌های زیادی درباره محرومیت عیسی گفته شد، از نقش رقبای داخلی و شبکه‌های اجتماعی در این محرومیت تا امیدواری‌هایی به بخشش این بازیکن که البته این امید‌ها هیچگاه رنگ واقعیت نگرفت.

در حالی‌که پرسپولیس به روزهای خوب بازگشت و دو‌ خرید فوق‌العاده در نیم‌فصل یعنی ترابی و مغانلو حسابی هواداران این تیم را سر کیف آورد،

فکر بازگشت آل‌کثیر، خط حمله قرمز‌ها را بسیار مخوف جلوه می‌داد.

photo_2021-03-28_09-58-12

حالا که چند روزی تا پایان این محرومیت تلخ باقی مانده دو موضوع دوباره آل‌کثیر را به صدر اخبار و حواشی بازگردانده است.

ابتدا اینکه عیسی علاوه بر محرومیت شش ماه مبلغ قابل توجه ده هزار دلار را هم‌ باید بپردازد که با توجه به شرایط باشگاه، چگونگی پرداخت این پول  هواداران پرسپولیس را نگران کرده و موضوع بعدی منتشر شدن فیلمی از تمرینات آل‌کثیر پیش از اتمام محرومیتش( ۱۴ فروردین) است.

photo_2021-03-28_09-58-05

بر اساس قوانین آل‌کثیر از تمامی فعالیت‌های فوتبالی منع شده بود، اما او می‌تواند به صورت انفرادی یا همراه با تیم‌هایی که در مسابقات رسمی حضور ندارد تمرین کند، اما باید دید فیلم منتشر شده که تصاویر چندان واضحی را هم ارائه نمی‌دهد می‌تواند دردسر ساز شود و سه ماه دیگر بر محرومیت این مهاجم خوزستانی بیافزاید؟ و از طرفی باشگاه پرسپولیس به صورت غیر رسمی ادعای حضور مهاجم محرومش در تمرینات گروهی را تکذیب کرده است.

photo_2021-03-28_09-58-21

مطمئنا خیلی‌ها علاقه‌ای به بازگشت آل‌کثیر و افزایش قدرت پرسپولیس ندارند و از هر ترفند و شایعه‌سازی جهت جلوگیری از این بازگشت استفاده خواهند کرد.

روزهای آینده روزهای پر استرسی برای هواداران مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود و باید دید چه سرنوشتی در انتظار آل‌کثیر و پرسپولیس خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان