//
کدخبر: ۳۰۴۳۳۰ //

میثاقیان: دنبال شر می گردم!

سرمربی جدید تیم ویستاتوربین معتقد است که حضور در این تیم یک چالش است و او هم دنبال شر می گردد.

 میثاقیان: دنبال شر می گردم!
به گزارش فرتاک نیوز،

 اکبر میثاقیان که به تازگی هدایت تیم ویستاتوربین را به عهده گرفته پس از بازی دوستانه امروز تیمش مقابل مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص دلیل انتخابش گفت: من هم دنبال شر می گردم و چالش را دوست دارم. اینجا یک چالش برایم هست و با انگیزه و انرژی که دارم مطمئن هستم که در این تیم موفق می شوم و آن را بالا می آورم.

وی ادامه داد: تا حالا در لیگ دو نبوده ام اما این لیگ هم جذابیت های خاص خودش را دارد. کار سخت است. خدا وکیلی آقای پیوس هم خوب کار کرد و شرایط جوری است که ما باید حتما موفق شویم که من با بازی که بچه ها امروز کردند خیلی مطمئن هستم. دو سه نفر دیگر هم که به تیم مان اضافه شوند خیلی عالی خواهیم شد. انشالله این تیم را هم بالا می آوریم تا به کارنامه مربیگری مان اضافه شود.

سرمربی ویستاتوربین  خاطرنشان کرد: وقتی من اینجا آمدم خودش یک چالش است. کسی جرات ندارد این چالش را انجام دهد اما من مطمئن هستم . امروز با یکی از پرهزینه ترین تیم های لیگ برتری بازی کردیم و امروز باید می بردیمشان. دو گل در شرایط بی تجربگی مان خوردیم. حمله های ما بیشتر از آنها بودیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه نظری در مورد برج میلاد دارد گفت: دیگر از کنار برج میلاد رد نمی شوم و اصلا جرات ندارم رد شوم. یک بار گفته ام و همان یک بار هم بس است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان