//
کدخبر: ۳۰۴۲۳۹ //

صحبت های مددی در تمرین امروز استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در تمرین امروز آبی‌پوشان دقایقی با بازیکنان و اعضای کادرفنی به صحبت پرداخت.

صحبت های مددی در تمرین امروز استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:10 در زمین مجموعه نفت تهرانسر برگزار شد. پیش از آغاز تمرین، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در محل تمرین حضور یافت و با فرهاد مجیدی و بازیکنان صحبت کرد.

مددی در جمع بازیکنان گفت: سال نو را به شما عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی پر از موفقیت و همراه با سلامتی را پشت سر بگذارید. همچنین آرزوی سلامتی برای اعضای کادر و بازیکنانی که به دلیل ابتلا به کرونا امروز در تمرین نیستند، دارم. شما عزیزان مایه امید میلیون‌ها هوادار استقلال هستید و باید از خودتان مراقبت کنید. این ویروس پیر و جوان نمی‌شناسد. چشم هواداران به شماست و باید به شدت مراقب خودتان باشید.

وی افزود: امسال در هر سه جام حضور داریم و هواداران توقع دارند با تمام قوا بازی کنید و مطمئنا شما در هر سه جام مدعی هستید. باشگاه، هیئت مدیره محترم و کارگزاری با تمام وجود حامی شما بازیکنان و کادرفنی است و امیدواریم با تلاش شما، استقلال باز‌های زیبا و نتایج خوبی را کسب کند و ان‌شاءالله بتوانید در سال 1400 نتایج درخشانی کسب کنید.

در ادامه رئیس کارگزاری حامی باشگاه استقلال در جمع بازیکنان گفت: ضمن خسته نباشید و تبریک سال نو به شما عزیزان، همیشه پشتیبان باشگاه، کادر محترم فنی و بازیکنان عزیز هستیم و 10 درصد از قراردادتان را با هماهنگی آقای مددی تا قبل از لیگ قهرمانان آسیا پرداخت خواهیم کرد. شما به هیچ عنوان نگرانی بابت پرداختی‌ها نداشته باشید و به تلاش خود برای ارائه بازی‌های زیبا و نتایج مطلوب در هر سه جام پیش رو ادامه دهید. ما محکم پشت تیم هستیم و با روحیه مضاعف به تلاش خود ادامه دهید.

همانند روز گذشته فراز کمالوند، بهزاد غلامپور، فرزاد مجیدی به همراه سیدحسین حسینی، رشید مظاهری، مهدی قایدی و بابک مرادی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا غایب بودند.

بازیکنان پس از گرم کردن زیر نظر بهزاد نوشادی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان