//
کدخبر: ۳۰۴۱۷۸ //

ترکیه ۴-۲ هلند؛ تحقیر شاگردان دی‌بوئر در گام اول

ترکیه موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده و با نتیجه 4-2 هلند را شکست دهد.

 ترکیه ۴-۲ هلند؛ تحقیر شاگردان دی‌بوئر در گام اول
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از امشب در قاره اروپا آغاز شد و در یک مسابقه حساس دو تیم ترکیه و هلند در ورزشگاه آتاتورک استانبول به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 4-2 به سود میزبان خاتمه یافت.

کار متعادل آغاز شد اما این ترکیه بود که توانست در دقیقه 15 دروازه هلند را باز کند. ضربه بوراک ایلماز از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به ماتیاس دی لیخت تغییر جهت داد و وارد دروازه هلند شد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 20 هلند می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه دونلی مالن توسط دروازه‌بان ترکیه مهار شده تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

در دقیقه 32 هلند به یک ضربه ایستگاهی دست یافت و مطابق انتظار ممفیس دیپای پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به دیوار دفاعی راهی کرنر شد.

چند لحظه بعد خطای مدافع هلند روی بازیکن ترکیه باعث شد که داور نقطه پنالتی را نشان دهد. بوراک ایلماز پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه پایانی نیمه اول یک بدشانسی بزرگ باعث شد هلند نتواند یکی از گل‌ها را جبران کند. ضربه سر ماتیاس دی لیخت به شکلی کاملا مشکوک از روی خط دروازه توسط مدافع ترکیه برگردانده شد تا بازی با همان نتیجه 2-0 در نیمه اول تمام شود.

در کمال ناباوری این ترکیه بود که نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست گل سوم را وارد دروازه هلند کند. ضربه دقیق هاکان چالهان اوغلو به گوشه دروازه هلند رفت تا نتیجه 3-0 شود.

 

1

در دقیقه 58 هلند به یک ضربه آزاد دست یافت. این بار برخویس پشت توپ ایستاد اما ضربه زیبای او با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه ترکیه عبور کرد.

در دقیقه 75 حملات شاگردان فرانک دی بوئر نتیجه داد و داوی کلاسن موفق شد بعد از یک کنترل فوق العاده زیبا و ضربه ای دقیق دروازه ترکیه را باز کند و نتیجه را به 3-1 تغییر دهد.

دو دقیقه بعد هلند توانست یکی دیگر از گل‌های خورده را جبران کند و فاصله را به حداقل کاهش دهد. بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه ترکیه لوک دی یونگ گلزنی کرد تا بازی 3-2 شود.

 

3

در دقیقه 81 ترکیه به یک ضربه آزاد دست یافت. بوراک ایلماز پشت توپ ایستاد و با یک ضربه استثنایی دروازه هلند را باز کرد تا نتیجه 4-2 شود. چند دقیقه بعد هلند به یک ضربه پنالتی دست یافت اما ممفیس دیپای آن را از دست داد. در ادامه نیز تغییری در نتیجه بازی حاصل نشد تا هلند در اولین گام با یک شکست غیرمنتظره روبرو شده باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان