//
کدخبر: ۳۰۴۱۳۳ //

راموس و انتقال دشوار به بارسا

پدری، ستاره جوان بارسلونا از دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا خوشحال است.

راموس و انتقال دشوار به بارسا
به گزارش فرتاک نیوز،

اعتماد رونالد کومان به بازیکنان جوان ترکیب بارسلونا و البته عملکرد درخشان پدری، ستاره جوان این تیم باعث شد در نهایت او نظر لوییس انریکه را جلب کرده و به اردوی جدید تیم ملی اسپانیا دعوت شود. بسیاری پدری را با آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا مقایسه می کنند، اما پدری علاقه ای به این مقایسه نداشته و دوست دارد خودش باشد.

پدری گفت: "من باید پدری باشم. البته برای من مقایسه با آندرس اینیستا باعث افتخار است، اما من علاقه دارم خودم باشم. دیگر بازیکنان در اردوی تیم ملی اسپانیا از روز اول آنها رفتار خوبی با من داشته اند. البته آشنایی از قبل با بازیکنانی چون یوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و هم تیمی های زیر 21 سالم همه چیز را آسان می کند. من سبک بازی های تیم لوئیس انریکه را نیز خیلی دوست دارم. من امیدوارم که بتوانم چیزهای زیادی در اردوی اسپانیا فرا گرفته و خودم را با محیط تطبق بدهم و تا جایی که ممکن است به تیم ملی کمک کنم. در مورد حضور در رقابت های یورو یا المپیک من تصمیم گیرنده نیستم و هر جا که من را انتخاب کنند بازی خواهم کرد.

شایعات انتقال سرخیو راموس به بارسلونا؟ برای بازیکنی مانند راموس بازی در باشگاه رقیب بسیار دشوار است. راموس بازیکن بزرگی است، اما من مسئول قرارداد بستن بارسلونا نیستم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان