//
کدخبر: ۳۰۴۰۹۷ //

نگاهی به لیست سیاه اسکوچیچ

می‌خواهیم به چند بازیکنی اشاره کنیم که در لیست‌های قبلی و فعلی دراگان اسکوچیچ جایی نداشته و به تیم ملی دعوت نشده اند و به نوعی لیست سیاه او را تشکیل داده‌اند.

نگاهی به لیست سیاه اسکوچیچ

شاید بتوان عدم دعوت اریک کانتونا توسط امه ژاکه به تیم ملی فرانسه را مهم ترین دراین زمینه خواند. اریک کانتونای فرانسوی در سال‌های  ۹۸-۱۹۹۷ تلاش زیادی به خرج داد تا به تیم ملی دعوت شود. کانتونا که جام ملت‌های اروپا را از دست داده بود، می‌دانست امه ژاکه تمایلی ندارد او را به جام جهانی ۹۸ ببرد. اریک آشوبگر در آخرین بازی راهیابی به جام جهانی ۱۹۹۴، پس از آنکه فرانسه در زمین خود به بلغارستان باخت، در رختکن تیم سیلی محکمی به گوش دیوید ژینولا زد تا یادش بماند که دیگر در دقیقه ۹۱ توپ را با حرکتی غیرحرفه‌ای لو ندهد و زمینه ساز گل حریف نشود!

به گزارش فرتاک نیوز،ژاکه از جنجال آفرینی احتمالی کانتونا هراس داشت و او را به تیم ملی دعوت نمی کرد. زمانی هم که کانتونا در لیگ برتر آن لگد به یاد ماندنی را به یکی از تماشاگران تیم حریف زد، دیگر ژاکه مطمئن شد جای کانتونا در تیم ملی فرانسه نیست. از این رو بود که هر چه کانتونا در منچستر یونایتد درخشید، تغییری در تصمیم ژاکه ایجاد نشد! البته تیم ملی فرانسه توانست برای اولین بار در خاک خودش قهرمانی جام جهانی را جشن بگیرد.

با این مقدمه نسبتا بلند می‌خواهیم به چند بازیکنی اشاره کنیم که در لیست‌های قبلی و فعلی دراگان اسکوچیچ جایی نداشته و به تیم ملی دعوت نشده‌اند:

مسعود شجاعی؛ کاش خودش خداحافظی می‌کرد!

مسعود شجاعی هم که در سال‌های اخیر پای ثابت تیم ملی بوده است جایی در تفکرات سرمربی کروات جایی ندارد. البته کاپیتان تراکتور فصل ضعیفی را در تیم تبریزی سپری کرد و بالا رفتن سنش هم می‌تواند یکی از دلایل دعوت نشدن او به تیم ملی باشد. در این زمینه باید به دراگان اسکوچیچ حق داد که هافبک ۳۶ ساله را در تیمش نخواهد. کاش مسعود شجاعی خودش زودتر از تیم ملی خداحافظی می‌کرد.

اشکان دژاگه؛ یک استوری بی‌موقع کار را خراب کرد!

هرچند اشکان دژاگه هم ۳۴ ساله شده است اما مورد او با مسعود شجاعی فرق می کند. یک استوری بد موقع ازسوی این بازیکن پس از عدم دعوت به تیم ملی کار ستاره تراکتور را برای دعوت مجدد به تیم ملی خراب کرد. دژاگه بعد از دعوت نشدن به تیم ملی استوری طعنه‌آمیزی منتشر کرد تا دلخوری خود را نشان دهد در حالی که می‌توانست همچون امید ابراهیمی با سکوت خودش بار دیگر توجه سرمربی تیم ملی ایران را جلب کند.

وریا غفوری؛ اسکوچیچ دفاع کناری پا به سن گذاشته نمی‌خواهد؟!

کاپیتان استقلال نیز ۳۳ ساله شده است درحالی که گفته می‌شود دراگان اسکوچیچ مدافع کناری پا به سن گذاشته نمی‌خواهد! عدم دعوت وریا غفوری طبق اطلاعات رسیده دلیل خاص یا غیرفوتبالی هم ندارد و فقط به خاطر اعتقاد بیشتر دراگان اسکوچیچ به مدافعان راست جوان‌تری همچون؛ صادق محرمی، مهدی تیکدری و سیامک نعمتی است که کاپیتان آبی‌ها دعوت نمی‌شود.

رامین رضاییان؛ شاید خودش بهتر بداند!

چرا رامین رضاییان در بلک لیست سرمربی کروات تیم ملی قرار گرفته است و دعوت نمی‌شود؟ یک منبع مطلع و آگاه به ما خبر داد که رامین رضاییان خودش بهتر از هرکسی می‌داند دلیل عدم دعوتش به تیم ملی چیست؟ آیا این دلیل غیرفوتبالی است؟!

حامد لک؛ سرمربی تیم ملی اعتقادی به گلر پرسپولیس ندارد؟!

بهترین کسی که می‌تواند در خصوص عدم دعوت آماده‌ترین گلر فعلی ایران توضیح بدهد خود دراگان اسکوچیچ است؟ شاید سرمربی تیم ملی اعتقادی به سبک دروازه‌بانی حامد لک ندارد یا مسئله دیگری در میان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۰۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان