//
کدخبر: ۳۰۳۶۸۷ //

در جستجویِ مقصرِ موردِ عجیبِ قاسمی نژاد!

هواداران استقلال هنوز باور ندارند که مدیران این تیم نتوانستند امین قاسمی نژاد را از پدیده جذب کنند و واکنش های آنها در فضای مجازی ادامه دارد.

در جستجویِ مقصرِ موردِ عجیبِ قاسمی نژاد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 بحث حضور امین قاسمی نژاد در استقلال به چندین روز پیش بازمیگردد. جایی که این بازیکن بارها و بارها در مصاحبه های مفصل و گوناگون، از علاقه اش برای پیوستن به استقلال خبر داد و او حتی از حضور در دیدار پدیده مقابل صنعت نفت نیز خودداری کرد تا برای حل و فصل موضوع پیوستنش به جمع آبی پوشان، به جای حضور در استادیوم تختی آبادان، در ساختمان باشگاه استقلال در حال تردد باشد.


داستان کنسل شدن پیوستن امین قاسمی نژاد از آن دست اتفاقات عجیب و غریب فوتبال ایران است. بازیکنی 34 ساله که شاید به دنبال آخرین ماجراجویی هایش برای پیوستن به یک تیم بزرگ بود و در دو قدمی رسیدن به این آرزو، به یکباره و به دلایلی نامشخص این انتقال شکل نگرفت تا او در وضعیتی عجیب و غریب و سرگردان قرار بگیرد.


قاسمی نژاد که بر سر مباحث کلی با استقلالی ها به توافق رسید و حتی باشگاه استقلال در بخش خبری 4:44 نیز خبر پیوستن او به جمع شاگردان مجیدی را اعلام کرد، به ناگاه پس از ساعاتی این بخش را از کانال رسمی خود پا کرد تا حضور قاسمی نژاد در استقلال همچنان در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.


در حالیکه مدیران استقلال تا ساعت 24 شب گذشته فرصت داشتند با پرداخت مبلغ رضایت نامه قاسمی نژاد، این بازیکن را به صورت رسمی به خدمت بگیرند، ولی این اتفاق رخ نداد. استقلالی ها، مدیران پدیده را مقصر قلمداد می کنند و طرف دیگر داستان نیز مدعی است که تمامی تقصیرها گردن اعضای هیئت مدیره استقلال است.
به هر شکل انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال با وجو تمام تلاش های این بازیکن برای حضور در جمع شاگردان مجیدی به سرانجام نرسید و این بازیکن اکنون در وضعیت عجیبی قرار دارد. شایعاتی مبنی بر اینکه او قصد بازگشت به مشهد را ندارد به گوش می رسد و از طرف دیگر گفته می شود او قبل از اتمام پنجره نقل و انتقالات قراردادش را با پدیده فسخ کرده و هنوز کورسوی امیدی برای حضورش در استقلال وجود دارد.


با تمام این تفاصیل، هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت نسبت به عملکرد مدیران تیم در عدم توانایی جذب قاسمی نژاد اعتراض کرده اند. عده ای نوک پیکان انتقادات را به سمت رحمتی گرفته اند که چرا به فرجی اجازه جدایی و پیوستن به پرسپولیس را داده ولی در قبال قاسمی نژاد این اتفاق رخ نداده است. عده ای دیگر نیز اعضای هیئت مدیره از جمله مهدی عبدیان را در این ماجرا مقصر می دانند. باید به نقش همیشگی وزیر ورزش در ناکامی های استقلال در نزد هواداران این تیم نیز اشاره کرد که چگونه رقیب دیرینه آنها قادر به جذب بازیکنانی از قطر، پرتغال و همین پدیده است ولی استقلال قادر به انجام آن نیست.

در زیر گوشه ای از واکنش های هواداران استقلال نسبت به عدم جذب امین قاسمی نژاد در توئیتر را با هم می خوانیم:

 


فاطیمو: امین قاسمی نژاد تو این مدت،شبیه خیلی از ماها بود.ماهایی که تنهایی راه افتادیم،سنگای ریز ودرشتی که به عمد تو مسیرمون انداختنو کنار زدیم اما تهش زور ما و عشق وعلاقمون به تیغ تند ظلم وتزویر نرسید... ماهایی که خواستیم ولی نتونستیم:)


احسان تاجی: امشب مدیرای استقلال 6 نفری نتونستن 3 میلیارد جور کنن تا قاسمی نژاد رو جذب کنن و باعث نابودی یک عاشق شدن احتمال زیاد فوتبال امین نابود میشه کسی که یک هفته اومد و رفت دگ بعیده با شوق و ذوق برای پدیده بازی کنه و احتمالا تو 35 سالگی افت میکنه کسی که پیشنهاد 20 میلی گل گهر رو رد کرد.


استقلال فن: در جریان انتقال قاسمی نژاد به استقلال، آخرش فقط بی عرضگی مدیران باشگاه استقلاله که ثابت میشه. چطور پرسپولیس هرکاری بخواد تو نقل و انتقالات میکنه و هرکی رو میخواد میخره ؟ مدیران استقلال به خاطر جنگهای داخلی از کمترین عرضه ممکن برخوردارند.


زهره: این خرید های جدیدشون کارو در اوردن یکیشون گل زد اون یکی پاس گل داد وگرنه الان باید یک هیچ میباختن اونوقت اینجا قاسمی نژاد بدبخت همینطور سرگردون مونده اندرخم یک کوچه!


امین: خوب شد انتقال قاسمی نژاد به  استقلال انجام نشد، بازیکن ۳۵ ساله میخواد  چکار کنه برامون


کینگ لئو: باور کنید قاسمی نژاد ۳۴ ساله با وجود مهدی و ارسلان و شیخ به ترکیب نمیرسید. به جای شلیک به سنگر خالی برید پیگیر بشید چرا اشکان یا یه هافبک گردن کلفت جذب نشد؟


ناخدا فرهاد: خلاصه بیانیه هیئت مدیره استقلال در خصوص جذب امین قاسمی نژاد: «سلام گُلای تو خونه، خوش خیالای نمونه / کاری کردم حسرت قاسمی نژاد به دلتون بمونه»


آرمن ساروخانیان: درباره قاسمی‌نژاد خیلی اغراق میشه. انگار تا حالا ۴ تا تیمو قهرمان لیگ کرده و استقلال فقط لنگ اون بود. یعنی رشید، وریا، ریگی، قایدی، ارسلان، دیاباته و بقیه کمن و اون قرار بود قطعه گمشده باشه. به نظرم حتی ممکن بود تو ترکیب هم نتونه بره.


سورنا: نگران نیامدن قاسمی نژاد نباشید تجربه نشان داده انتقالهای اینگونه، نظیر مومن زاده، هیچ گره ای از مشکلات باز نکرده اما در خیانت این وزارت هم شک نکنید اینها دیگر به جسد این تیم هم رحم نمیکنند.


تاج دار: اثبات بیش از پیش عدم وابستگی استقلال به قدرت در ماجرای قاسمی نژاد ،مقایسه کنید با تیمی که فله‌ای بازیکن جذب و بدهی‌های سنگین را در کسری از ثانیه پرداخت میکند، تا توان دارید در حق استقلال ظلم کنید، عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد کسی چون شما نمیتوانست مردمی بودن استقلال را ثابت کند.


رامین معشوری: آقای مجیدی الان وقتشه لیستی که به باشگاه دادی رو رسانه ای کنی تا هواداران بدونن مدیران کدوم خواسته شما رو برآورده کردند تا بعدا حرف و حدیثی پیش نیاد!


عارضم که: از وقتی گل‌محمدی گفت: بعضی تیمها هیئت مدیره پولدار دارن و ما نداریم، کف‌گیر استقلال خورد ته دیگ. پنج‌تا آدم پرمدعا نتونستن دو میلیارد پول جور کنن!


علی مومیوند: این روز رو هم باید در تاریخ ثبت کرد... استقلالی که "پول نداشت" بازیکن بگیره! ولی پرسپولیس داشت! به همین سادگی..


شادمان: اینا قاسمی نژاد و جذب نمیکنن بعد یه سریا منتظرن قانون منع ورود خارجیا برداشته شه که استرا برگرده


مارتیک مهربان: اصلا الان بحث ِ این نیست که قاسمی نژاد نیومده ، اشکالی نداره ما بدون اون هم میبریم. بحث بحثِ شخصیت ِ این تیمه! که روز به روز دارن بیشتر نابودش می کنن. اینکه این انتقال صورت نگرفت نشون داد چقدر شخصیت این تیمو آوردن پایین.


امید: برام عجیب بود چرا فرهاد رمضانیو خواسته الان فهمیدم چون بالاتر ازون اجازه جذب نمیدن به باشگاه


لودینگ: ‌ولی تو تاریخ بنویسید بازیکنی عشقش به استقلال رو به بیست میلیاردِ گل گهر ترجیح داد ولی مدیران متمول و دست نشانده‌ی وزیر پول نقد برای رضایتنامه‌ش نداشتن! (بخونید ندادن)


شاعر بد خط: ‌سلطانیفر اگه نگاهش به استقلال هم مثل پرسپولیس بود، الان نقل و انتقالاتمون با خرید امید ابراهیمی و دژاگه به پایان می رسید. قاسمی‌نژاد هم که همون هفته اول میومد بی سرو صدا می بست. گل‌های فانتزیِ اقای وزیر اینا هستن.


عادل: ‌مدیر عامل پدیده گفته عبدیان دروغ گفته و اصلا حاضر نشده چک خودش رو بده و حتی اینکه اونا حاضر شدند چک چند ماهه بگیرند ولی عبدیان از زیر دادن چک در رفته.. اقای عبدیان دیگه استوری گذاشتن و محبوبیت جعلی برای خودتون ساختن کافیه، الان وقتشه با مدرک ثابت کنید شما چک داده بودید


مهدی رنجبر: قصه پارسال تکرار شد. استقلال بدون تقویت به آسیا میره و پرسپولیس با خرید تمام مهره های مد نظر سرمربیش.


تاج مادول: ‌تبریک ویژه به اون دسته هوادار های ساده ای که فکر میکردن عبدیان و سعادتمند فرقی با خلیل زاده و مددی دارن و مستقل از دستورات سلطانی فر هستن. حداقل دفعه بعد سر لجبازی گول نمایش های هیچ مدیری و نخورید


ادی: ‌تو تاریخ بنویسید پرافتخارترین تیم ایران نتونست بازیکن ۳۴ ساله ی تیم قعر جدولی لیگ رو جذب کنه ولی تیم رقیب از همون تیم دفاع جوان گرفت و دوتا لژیونر جذب کرد :)


مبی ای اس: ‌به خدا هنوزم ممکنه یه پرسپولیسی پیدا شه و با وجود جذب رمضانی و مهری و گلمحمدی بگه استقلال تقویت شده و معتقد باشه پرسپولیسش با مغانلو و ترابی و فرجی همچنان تنهاست :) همونجوری که قبل شروع فصل با اون خریدا هشتگ میزدن پرسپولیسم تنهاست :)


مکثوفل: عرضه رضایت نامه قاسمی نژاد و پرداخت بدهی میلیچ رو نداشتن میخوان بدهی استرا رو بدن؟ اینا روزای خوب استقلاله :))))))

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان