//
کدخبر: ۳۰۳۳۱۶ //

توخل: می‌‌خواهیم نمایشی شبیه بازی رفت ارائه کنیم/ سرسختی در ذات اتلتیکومادرید است

سرمربی تیم فوتبال چلسی می‌گوید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، انتظار یک بازی سخت را برابر شاگردان دیه‌گو سیمئونه دارد.

توخل: می‌‌خواهیم نمایشی شبیه بازی رفت ارائه کنیم/ سرسختی در ذات اتلتیکومادرید است
به گزارش فرتاک نیوز،

توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی در نشست خبری پیش از بازی خانگی امشب (چهارشنبه) شاگردانش برابر اتلتیکومادرید به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

توخل که تیمش سه هفته پیش در رومانی اتلتیکومادرید را با یک گل شکست داد، درباره مصاف برگشت دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این بازی مانند بازی رفت یک چالش بزرگ است، اما ما در بازی رفت عملکرد حیرت‌آوری داشتیم و می‌‌خواهیم در بازی برگشت هم چیزی مشابه آن را تکرار کنیم تا جواز صعود بگیریم. می‌دانیم که شکست دادن اتلتیکومادرید چه کار سختی است، اما این هدفی است که ما در این بازی دنبال می‌‌کنیم.

سرمربی آلمانی چلسی درباره اینکه چه پیش‌بینی از سبک بازی اتلتیکومادرید دارد، اظهار داشت: به نظر من این تیم کم و بیش شبیه بازی قبلی‌مان در بخارست به میدان خواهد آمد. آنها سه بازیکن غایب‌شان کایران تریپیه، خوسه ماریا خیمنس و یانیک کاراسکو را به فهرست‌شان برگردانده‌اند و این یعنی که می‌توانیم انتظار تغییر ساختار تاکتیکی بازی و شیوه حملات‌شان را داشته باشیم. من انتظار دارم که با حضور کاراسکو و تریپیه، اتلتیکومادرید بتواند آزادانه‌تر از جناحین حمله کند. مارکوس یورنته هم برگشته است و به همین دلیل من انتظار دارم که رویکرد تاکتیکی آنها کمی تغییر داشته باشد.

توخل افزود: به نظر هر تیمی خصوصیات فنی خاصی دارد و خصلت ذاتی اتلتیکومادرید سیمئونه هم سرسختی در رقابت‌‌های اروپایی است. آنها تیمی متکی به نظم، سختکوشی و دفاع سازمان‌یافته هستند و در عین حال بازیکنانی فوق‌العاده در خط حمله‌شان دارند و می‌‌توانند بازی مالکانه ارائه کنند.

تیم فوتبال چلسی امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان