//
کدخبر: ۳۰۳۳۱۵ //
آشوبی: باید منتظر گذشت زمان بیشتری برای استقلال باشیم

استقلال با مجیدی میل زیادی برای موفقیت دارد/ پرسپولیس بهترین تیم ایران است

هافبک پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعتقاد دارد مهم‌ترین مسئله در استقلال با حضور کادر فنی جدید، میل بیشتر اعضای تیم به موفقیت است.

استقلال با مجیدی میل زیادی برای موفقیت دارد/ پرسپولیس بهترین تیم ایران است
به گزارش فرتاک نیوز،

فرزاد آشوبی درباره شرایط استقلال پس از حضور فرهاد مجیدی اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاقی که پس از تغییر به چشم می‌خورد، اشتیاق و میل بیشتر در تیم و باشگاه برای موفقیت است. معمولاً به این شکل است که همیشه این شوک‌ها به‌صورت کوتاه‌مدت، جواب خوبی می‌دهد و برای اینکه بهتر قضاوت کنیم، باید منتظر گذشت زمان بیشتری باشیم.

وی درخصوص فعالیت استقلال در نقل و انتقالات و جذب آرمان رمضانی، با وجود حضور دیاباته و مطهری در جمع آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: استقلال یکی از پُرمهره‌ترین تیم‌های ایران است و نفرات خیلی خوبی در اختیار دارد. تیم نیاز چندانی به تقویت ندارد، اما اگر باشگاه بتواند تیم را تقویت کند بهتر است. کادر فنی استقلال باید درباره رمضانی صحبت کند تا ما باید استدلالی را که منجر به این انتخاب شده، بدانیم. رمضانی روی ضربات سر تخصص دارد و می‌تواند به استقلال کمک کند. وقتی تیم دیاباته و مطهری را دارد، روی کاغذ شاید نتوان توجیهی قوی برای این انتخاب آورد. با این حال شاید دیدگاه‌ها متفاوت باشد.

هافبک پیشین استقلال در مورد کنار گذاشته شدن محمد دانشگر از تیم به دلیل بی‌انضباطی گفت: هر تصمیمی که مربوط به ساختار و چارچوب یک تیم باشد، باید گرفته شود و فرقی نمی‌کند با کدام بازیکن برخورد شود. دانشگر بازیکن خوبی است و عملکرد قابل دفاعی دارد، اما انضباط از هر بازیکنی مهم‌تر است و زمانی که حضور یک بازیکن باعث اختلال در نظم تیمی می‌شود، باید با او برخورد شود.

 

آشوبی درخصوص شرایط خریدهای پرسپولیس و انتقادات از شهریار مغانلو، پس از اینکه موقعیتی عجیب را مقابل دروازه مس نوین از دست داد، خاطرنشان کرد: بی‌تردید پرسپولیس از لحاظ ساختاری و کیفیت کار جمعی، بهترین تیم ایران است و بازیکنان هدفمندی به تیم آمده‌اند. نقاط ضعف هم به‌خوبی احساس شده است. پرسپولیس باید در سه جام بجنگد و بازیکنان بیشتری در این تراز جذب کند. نباید انتظار داشته باشیم بازیکنی چون مغانلو که دقایق کمی با پیراهن پرسپولیس به میدان رفته، تمام کیفیت خود در گذشته را بلافاصله نشان دهد. باید صبر کنیم تا مغانلو در پرسپولیس جا بیفتد و سپس انتظارات را برآورده کند.

 

1399122216131444122403474

وی درباره رقابت سرخابی‌های برای قهرمانی لیگ بیستم تصریح کرد: پرسپولیس به‌خاطر ساختار، نظم و هماهنگی خود، اصلی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود. سپاهان و استقلال هم شرایط خوبی دارند و باید سایر تیم‌هایی را هم در نظر بگیریم که می‌توانند در هر مسابقه، روند قهرمانی را برای مدعیان تغییر بدهند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد از دست رفتن میزبانی تیم‌های ملی و باشگاهی ایران و شرایط آنها در کشور ثالث اظهار داشت: موضوع میزبانی را باید جای دیگری بررسی کرد. برخی تصمیمات، فوتبالی نیست و روی فوتبال تأثیر می‌گذارد. مثلاً مسئله اسپانسری یا دیگر محدودیت‌ها به ما تحمیل شده و کار از دست مدیران ورزشی هم خارج است. بازی‌ها به‌صورت مجتمع برگزار می‌شود و شرایط برای همه تیم‌های گروه برابر است. بهتر بود نمایندگان کشورمان در ایران بازی کنند، اما باید بپذیریم روند حرکتی ما در سطوح عالی مدیریتی فوتبال اینقدر دچار نقصان بوده که نباید توقع بیشتری داشته باشیم.

مربی تیم پارس جنوبی درباره شرایط این تیم یادآور شد: نیازمند حمایت و پشتیبانی بهتری هستیم و این موضوع نقش پررنگی دارد تا شرایط خوبی رقم بزنیم. شرایط ما بد نیست و عملکردمان از لحاظ جدولی قابل دفاع است، اما می‌توانست بهتر از این باشد. امیدوارم نیم‌فصل دوم، همه اتفاقات به سمتی باشد که با داشتن بیشترین حمایت، نتایج قابل قبولی به دست بیاوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان