//
کدخبر: ۳۰۳۲۶۴ //

محرومیت دو جلسه ای برای ستاره میلان

آنته ربیچ، ستاره خط حمله میلان، به دلیل توهین به داور در دیدار با ناپولی با محرومیت دو جلسه ای روبرو شد.

محرومیت دو جلسه ای برای ستاره میلان

ابتدای هفته بود که میلان در دیداری سخت و دشوار میزبان ناپولی بود؛ مسابقه نزدیکی که در پایان با تک گل متئو پولیتانو به سود شاگردان جنارو گتوزو خاتمه یافت تا روسونری بیش از پیش از صدر جدول فاصله بگیرد.

به گزارش فرتاک نیوز،اما دیدار بین دو تیم میلان و ناپولی خالی از حاشیه نبود. یکی از اتفاقات مهمی که در این مسابقه رخ داد به عصبانیت مهاجم کروات میلان یعنی آنته ربیچ باز می‌گشت؛ جایی که او در لحظات پایانی مسابقه به شدت عصبانی به نظر می رسید و کشمکش شکل گرفته بین او و داور مسابقه باعث شد که این بازیکن کارت قرمز دریافت کرده و اخراج شود.

در همین ارتباط ساعتی پیش کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا رای خود را در رابطه با مهاجم میلان صادر کرد و بر این اساس آنته ربیچ به دلیل توهین به داور دیدار میلان و ناپولی یعنی فابریزیو پاسکو با محرومیت دو جلسه ای روبرو شده و به این ترتیب نمی‌تواند تیم استفانو پیولی را در دو مسابقه آینده برابر تیم‌های فیورنتینا و سمپدوریا همراهی کند.

همچنین دروازه‌بان ایتالیایی و ملی‌پوش میلان یعنی جانلوئیجی دوناروما نیز به دلیل رفتار توهین آمیز در این مسابقه با جریمه 10 هزار یورویی مواجه شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان