//
کدخبر: ۳۰۳۲۴۴ //

علی ربیعی: ای اف سی از قدرت فوتبال ما ترسید

علی ربیعی می‌گوید که کنفدراسیون فوتبال آسیا، تحریم را بهانه ای برای گرفتن میزبانی از ایران قرار داده است.

علی ربیعی: ای اف سی از قدرت فوتبال ما ترسید

واکنش ها به سلب میزبانی از ایران در مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا همچنان ادامه دارد و این بار علی ربیعی سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران درباره آن در کنفرانس مطبوعاتی اش اظهار نظر کرده و گفته که ای اف سی، تحریم ها را «بهانه» قرار داده است.

به گزارش فرتاک نیوز،او در این خصوص گفت: من قضاوتی نمی‌کنم بگویم علت چیست. این موضوع بازهم در حاشیه دولت مورد بحث قرار گرفت و هم رئیس کمیته ملی المپیک، هم وزیر امور خارجه و هم وزیر ورزش باتوجه به این‌که ورزش در کلیت و فوتبال به شکل خاص، از دلخوشی ملت است. تصمیمات غیرمنصفانه و ناعادلانه که در قبال ورزش و فوتبال ایران در سال های اخیر شکل گرفته، بهانه اش از تحریم های ظالمانه آمریکا بوده است.

ربیعی توضیح داد: آخرین تلاش های افرادی که به ترامپ علاقه داشتند، برای منزوی کردن کشور و تداوم فشار حداکثری به ایران، بخشی در حوزه های ورزش متبلور شد.البته من به نوبه خودم معتقدم که علاوه بر اقدامات سیاسی که قطعی است، ترس از قدرت فوتبال ایران و جوانان با انگیزه بود. تصمیم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا که بهانه اش را در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا (که نامه‌اش را از وزیر وزش کردم) دیدم. یک دلیلش لجستیک است و دیگری بازرگانی و همین‌جور تا آخر که فرصت سخنگویی درباره آن نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان