//
کدخبر: ۳۰۳۰۱۵ //

۲ ستاره لیگ برتری در راه استقلال از دل لیست ۴ نفره ؛ پازل فرهاد تکمیل می شود؟

پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با جذب ۲ بازیکن دیگر بسته خواهد شد. لیستی ۴ نفره که فرهاد مجیدی به مدیران استقلال داده است. امین قاسمی نژاد، اشکان دژاگه، آرمین سهرابیان و رضا میرزایی بازیکنانی هستند که شامل این لیست می شوند.

2 ستاره لیگ برتری در راه استقلال از دل لیست ۴ نفره ؛ پازل فرهاد تکمیل می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نام ۴ بازیکن را به باشگاه استقلال داده که قرار است از بین آنها، ۲ بازیکن با این باشگاه قرارداد امضا کنند.

کار استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی با جذب ۲ بازیکن تمام می شود.

فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات قصد داشت سروش رفیعی یا مجتبی حق دوست را به خدمت بگیرد که البته جذب هر ۲ بازیکن با مخالفت ۲ باشگاه سپاهان و ذوب آهن منتفی شد.

اما حالا فرهاد مجیدی بعد از جذب آرمان رمضانی، نام ۴ بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده که قرار است از بین آنها استقلال ۲ بازیکن را به خدمت بگیرد.

استقلال کنار مذاکره با امین قاسمی نژاد به صورت موازی مذاکره با اشکان دژاگه را هم پیش برده و قرار است از بین آنها یکی را به خدمت بگیرد. شاید در نگاه اول جذب دژاگه دور از ذهن به نظر برسد اما این بازیکن از شرایط پرداختی باشگاه تراکتور اصلا راضی نیست و گفته می شود احتمال این موضوع وجود دارد که او تصمیم به جدایی بگیرد. گفته می شود مجیدی از مسئولان باشگاه استقلال خواسته از بین قاسمی نژاد و دژاگه، یکی را جذب کنند.

در این بین فرهاد مجیدی روی جذب آرمین سهرابیان و رضا میرزایی هم نظر مثبت دارد و هرکدام که با استقلال به توافق برسند، جذب نفر دوم منتفی می شود.

در حال حاضر لیست استقلال پر است و با جدایی دانشگر و فرشید باقری آبی ها می توانند دو بازیکن جذب کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان