//
کدخبر: ۳۰۲۶۶۹ //

راموس: من روحم را برای نشان مادرید داده ام

الخریطیات پس از 16 هفته ناکامی در لیگ ستارگان قطر، امروز موفق شد از سد ام الصلال عبور کند.

راموس: من روحم را برای نشان مادرید داده ام
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخیو راموس پس از رهایی از مصدومیت زانو به تمرینات لوس بلانکوس بازگشته و این مدافع 34 ساله مشتاق است تا در چند ماه آینده عملکرد خوبی را ارائه دهد.

در ماه های اخیر آینده کاپیتان رئال یکی از موضوعات داغ مورد بحث در جهان فوتبال بوده است؛ قرارداد راموس در تابستان به پایان خواهد رسید اما مذاکرات برای تمدید به جایی نرسیده و او ترجیح داده تا تنها روی اتفاقاتی که در زمین بازی می افتد تمرکز کند.

راموس که پیش از پخش سریال مستند شش قسمتی جدید آمازون به نام "افسانه سرخیو راموس" صحبت می کرد، گفت که مایل است چندین جام قهرمانی دیگر را نیز به همراه سفیدها بالای سر ببرد.

راموس گفت: "من بالاخره به تمرینات تیمی برگشته ام. حالا به مهمترین هفته های فصل رسیده ایم و دوست دارم که با عملکردی خیلی خوب به تیم کمک کنم. امیدوارم که بتوانیم یک جام درست و حسابی ببریم و آن را به هواداران تقدیم کنیم."

راموس در مورد آینده اش نیز افزود: "دوست داشتم که بتوانم چیزی بگویم اما همه چیز همان طور است که بود. به تنها چیزی که فکر می کنم این است که زودتر به میدان برگردم و  این فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم. هیچ خبر جدیدی راجع به تمدید قرارداد من وجود ندارد. دوست داشتم می توانستم حرف تازه ای بزنم. من آرام و خونسردم و تنها به دوباره بازی کردن و بردن جام قهرمانی فکر می کنم.

شما نمی توانید همه را راضی کنید اما چیزی هست که نمی توانید پاک کنید: تمام چیزهایی که برده اید. تنها چیزی که من را نگران می کند این است که آنها می دانند من اصل جنس هستم... که من روحم را برای نشان مادرید داده ام.

من همیشه از حق خودم دفاع کرده ام و همیشه حقیقت را گفته ام. من صادق، فروتن و سختکوشم. این پایه و اساس عملکردی است که یک بازیکن باید طبق آن سنجیده شود. من می توانم پنج سال دیگر هم در بالاترین سطح بازی کنم. اگر مصدومیت ها خیلی بد نباشند، ذهنیت من به من کمک خواهد کرد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان