//
کدخبر: ۳۰۲۵۷۷ //

آذری: فولاد،میزبان بازی با العین امارات است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی به فدراسیون اعلام شده که این تیم میزبان بازی با العین امارات است.

آذری: فولاد،میزبان بازی با العین امارات است

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره میزبانی تیم فوتبال فولاد خوزستان از العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان اظهار داشت: طبق رایزنی‌ای که با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم متوجه شدیم میزبانی ما در بازی با العین هفته گذشته و در تاریخ ٢ مارس به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال اعلام شده ولی فدراسیون تا این لحظه این موضوع را به ما ابلاغ نکرده است. شاید دلیل عدم ابلاغ این موضوع درگیری فدراسیون در این مدت بابت انتخابات بوده است. اهواز برای میزبان این بازی به طور رسمی انتخاب و در سایت AFC نیز ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به عنوان محل برگزاری قید شده است.

وی درباره اینکه باشگاه فولاد چه اقداماتی را برای میزبان از این بازی انجام داده، گفت: مسائل مربوط به مقدمات انجام این بازی در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهر اهواز بررسی و تصمیماتی گرفته شده است. مقدمات اولیه برای بحث اسکان و محل تمرین و ... انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

آذری با بیان اینکه در باشگاه فولاد ستاد آسیایی تشکیل شده،  تصریح کرد: جلسات این ستاد به صورت مرتب برگزار می‌شود و گزارش‌هایی از اقدامات در حال انجام ارائه می‌شود. لیست کامل نفرات آسیایی ارسال و لباس آسیایی تیم نیز آماده شده که رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه آیا ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آماده میزبانی از این بازی است، عنوان کرد: مقدمات امور نظارتی و امنیتی در حال انجام است. ورزشگاه شرایط فوق‌العاده خوبی دارد و آماده میزبانی از این بازی است. قرار است زمین اصلی و تمرینی ورزشگاه نیز تا تاریخ 15 فروردین به صورت کامل آماده شود.

به گزارش فرتاک نیوز،دیدار فولاد و العین قرار است 18 فروردین سال 1400 برگزار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۵۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان