//
کدخبر: ۳۰۲۱۶۴ //

کاپیتان جدید گل‌گهر در دربی معرفی می شود

سرمربی گل‌گهر در دیدار با مس رفسنجان یک کاپیتان جدید معرفی کرد.

کاپیتان جدید گل‌گهر در دربی معرفی می شود

گل‌گهر سیرجان در حالی این هفته دربی لیگ برتری فوتبال کرمان مقابل مس رفسنجان را برگزار کرد که در این بازی و در دو نیمه متفاوت، از دو بازیکن بومی به‌عنوان کاپیتان بهره برد و آنها را در ترکیب داشت.

مهران گلزاری در نیمه اول دیدار مقابل مس رفسنجان به‌عنوان یکی از دو مدافع میانی به میدان رفت و کاپیتان گل‌گهر بود، اما از ابتدای نیمه دوم جای خود را به سید علیرضا ابراهیمی داد که پس از خروج او، کاپیتان سیرجانی‌ها نیز برخلاف همیشه یک بازیکن جدید بود.

طی دو فصل اخیر گلزاری کاپیتان اول گل‌گهر و ابراهیمی کاپیتان دوم گل‌گهر بوده، اما در نیمه دوم دیدار مقابل مس رفسنجان و پس از اینکه ابراهیمی جانشین گلزاری شد، بازوبند کاپیتانی در اختیار این مدافع قرار نگرفت و امیر قلعه‌نویی بازوبند را تحویل احمدرضا زنده‌روح داد.

زنده‌روح که یکی از بازیکنان کرمانی و به نوعی بومی و البته تاثیرگذار در گل‌گهر به شمار می‌رود، در دیدار مقابل سپاهان نیز کاپیتانی را تجربه کرد، اما در آن مسابقه گلزاری و ابراهیمی در ترکیب حضور نداشتند ولی حالا و پس از حضور ابراهیمی در ترکیب، این بازیکن دیگر کاپیتان تیمش نبود و زنده‌روح به‌عنوان کاپیتان دوم سیرجانی‌ها معرفی شد.

احمدرضا زنده‌روح که در نقل و انتقالات نیم‌فصل سال گذشته و پس از درخشش در ماشین‌سازی به گل‌گهر پیوست و با هشت گل زده لیگ نوزدهم را به پایان رساند، حالا پس از یک فصل حضور در جمع سیرجانی‌ها کاپیتان این تیم هم شده تا از این پس وظیفه سنگین‌تری را هم روی دوش خود ببیند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان