//
کدخبر: ۳۰۱۹۷۳ //

سوپرگل کارلوسی فرشاد محمدی‌مهر در فولادشهر

مدافع راست تیم فوتبال ذوب آهن شاید زیباترین گل فصل را در دقایق پایانی دیدار برابر ماشین سازی وارد دروازه این تیم کرد.

 سوپرگل کارلوسی فرشاد محمدی‌مهر در فولادشهر

سبزپوشان اصفهانی با مجتبی حسینی حال و روز خوشی دارند و اگرچه در اولین مسابقه برابر فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاگردان نکونام شدند، ولی خیلی زود و برخلاف نیم فصل اول به اولین پیروزی دست پیدا کردند و ماشین سازی را در هفته دوم مرحله برگشت با شکست 2 بر صفر بدرقه کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،یکی از نکات ویژه این مسابقه شوت مهارناشدنی فرشاد محمدی مهر مدافع راست سابق استقلال بود که از فاصله ای بسیار دور و نزدیک به 50 متر از روی ضربه ایستگاهی زده شد؛ شوتی که کات، سرعت و قدرتی عجیب داشت و علاقمندان به فوتبال را به یاد ضربه استثنایی روبرتو کارلوس در دیدار تدارکاتی برزیل با فرانسه پیش از جام جهانی 1988 فرانسه انداخت.

این گل به قدری زیبا و چشم نواز بود که از همین حالا می توان آن را در میان نامزدهای کسب بهترین گل فصل قرار داد و احتمالا در روزهای آتی نیز رسانه های مختلف بیشتر به آن خواهند پرداخت.

ذوب آهن با کسب این سه امتیاز شرایط خوبی در جدول رده بندی پیدا کرد و با کسب 14 امتیاز اگرچه از رتبه چهاردهم تکان نخورد ولی به فاصله 4 امتیازی تیم سیزدهم رسید که سایپای 18 امتیازی است و از این رتبه به بالا رقابت فشرده ای میان تیم ها برقرار است و ذوب آهن با یکی دو برد دیگر می تواند به نیمه پایینی جدول رده بندی راه پیدا کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان