//
کدخبر: ۳۰۱۹۵۵ //

خرمزی: ماموریت من در آلومینیوم خیلی بد تمام شد

سرمربی موقت آلومینیوم اراک از همراهی این تیم کناره‌گیری کرد.

خرمزی: ماموریت من در آلومینیوم خیلی بد تمام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود خرمزی، سرمربی موقت آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی با سپاهان اظهار کرد: من بابت این باخت از مردم اراک عذرخواهی می‌کنم. من همه چیز را شیطنت دیدم. ما مقابل نساجی تیم را جمع و جور کردیم و اجازه ندادیم انسجام تیم به هم بریزد. بعد از آن بازی با رئیس هیات مدیره صحبت کردم و گفتم که اجازه دهید بروم. من به ایشان گفتم که در این تیم از همه نظر شیطنت می‌شود. ماموریت من در آلومینیوم خیلی بد تمام شد.

او افزود: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم دیروز بعد از ۱۰ روز پیش ما آمدند و حرف از فروش تیم زدند و اردوی تیم را بهم زدند. تمام گل‌هایی که خوردیم مشکوک بودند. بازیکنان‌مان، بازیکنان سه، چهار هفته قبل نبودند. خیلی از این بازیکنان در آلومینیوم احیا شدند. این بازیکنان به جای اینکه به خاطر نان و نمکی که خوردند، خوب عمل کنند با شیطنت‌هایشان تیم را به هم زدند. آلومینیوم پس از ۱۸ سال با مدیریت خوب آقای محرابی به لیگ برتر رسید. آقای خطیبی اگر رفت به خاطر شیطنت این آقایان بود. من با آقای خطیبی رفیق هستم و می‌دانم که شیطنت‌ها منجر به رفتن او شد. متاسفانه همه گل‌هایی که خوردیم مشکوک بود. داور هم بد سوت زد.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: مقصر این باخت من نبودم و به خاطر شیطنت‌هایی بود که در تیم رخ داد. من نمی‌توانم از کسی اسم ببرم ولی تیمم از نظر روحی و روانی تا دیشب خوب بود ولی پس از مطرح شدن صحبت‌ فروش تیم، شرایط تیم به هم خورد. باخت امروز اصلا فنی نبود. یک عده از بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند ولی خیلی‌هایشان راه می‌رفتند. شیطنت‌ها از دیشب شروع شد و من این موضوع را به رییس هیات مدیره گفتم. او هم با این که امروز به اردویمان آمدند و با بازیکنان صحبت کردند، باز هم تاثیرگذار نبود.

خرمزی بیان کرد: من محمود خرمزی در این دو هفته تنها بودم. هیچکس به جز دو دستیارم دور و برم نبود. شرایط طوری بود که آقایان باید جمع می‌شدند و تیم را سروسامان می‌دادند. من نمی‌دانستم در این تیم چه کاره هستم. بالاخره تیم لیگ برتری است. ما امروز جلوی تیمی بازی کردیم که از همه نظر تیم قابل احترامی است و باشگاه بزرگی است. من به تنهایی هیچ کاری نمی‌توانستم بکنم ولی به خاطر مردم تا این بازی ماندم.

او اظهار کرد: من استعفا ندادم. من قبل از بازی نساجی می‌خواستم بروم و تصمیم داشتم که پیش خانواده‌ام بروم ولی از من خواهش کردند که بمانم. تا دیشب اوضاع خوب بود ولی یک دفعه همه چیز به هم ریخت. گل‌هایی که خوردیم را ببینیم. عملکرد پورحمیدی در بازی‌های قبلی را ببینید و در این بازی هم ببینید. این تیم با رفتن آقای خطیبی نیاز به انسجام داشت و باید تعیین و تکلیف می‌شد. متاسفانه این کار را نکردند و این باخت نتیجه‌اش بود. این بازی آخرین بازی من به عنوان عضوی از تیم آلومینیوم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان