//
کدخبر: ۳۰۱۹۵۳ //

تساوی بدون گل استقلال و فولاد در پایان نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد بدون گل به پایان رسید.

تساوی بدون گل استقلال و فولاد در پایان نیمه اول
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد امروز (شنبه) در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی آرام آغاز شد اما رفته رفته به هیجان آن اضافه شد. در دقیقه ۷ مسابقه بود که محمد نادری به محوطه جریمه فولاد نفوذ کرد و در آنجا سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه فولادی‌ها بازی را در دست گرفتند و موقعیت‌هایی هم روی دروازه استقلال خلق کردند اما در گلزنی ناکام ماندند. در یکی از این موقعیت‌ها ساسان انصاری توپ را از بالای سر رشید مظاهری عبور داد اما احمد موسوی توپ را از وری خط دروازه بیرون کشید تا دروازه استقلال باز نشود.

استقلال سعی می‌کرد در دقایقی که توپ را در اختیار داشت به سمت دروازه فولاد برود. در یکی از این صحنه‌ها دیاباته با پاس غفوری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما تعلل در ضربه زدن و دخالت ساسان انصاری منجر به از دست رفتن موقعیت شد. چند دقیقه بعد هم مهدی قایدی در محوطه جریمه فولاد صاحب موقعیت شوت‌زنی شد اما ضربه او محکم و دقیق نبود و به مدافعان برخورد کرد.

در دقیقه ۳۸ مسابقه میری، بازیکن فولاد توپ را در میانه میدان لو داد تا یک حمله خطرناک برای استقلال آغاز شود، پاس غفوری در محوطه جریمه به دیاباته رسید اما ضربه او را محسن فروزان دفع کرد و در ادامه هم دیاباته نتوانست ضربه دقیقی به توپ بزند تا این موقعیت جدی برای استقلال از دست برود.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب فولاد: محسن فروزان، موسی کولی‌بالی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، عادل حردانی، محمد آبشک، پیمان میری، پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و پریرا.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان