//
کدخبر: ۳۰۱۸۱۵ //

جنجال های مجیدی و فکری با تیم نکونام

فرهاد مجیدی و محمودفکری در دو بازی گذشته خود چه نتایجی را کسب کرده اند

جنجال های مجیدی و فکری با تیم نکونام
به گزارش فرتاک نیوز،

دو بازی گذشته تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان به سرمربیگری فرهاد مجیدی و محمود فکری با نتیجه دو بر یک به سود فولاد به پایان رسید. در لیگ نوزدهم استقلال ابتدا با گل روزبه چشمی پیش افتاد اما مجتبی نجاریان و عارف آقاسی دو گل برای تیم نکونام به ثمر رساندند تا فولاد برنده آن دیدار شود. اخراج های علی کریمی، عارف غلامی و فرهاد مجیدی در آن دیدار، نه نفره شدت استقلال و اعتراض های شدید به سیدعلی داور مسابقه باعث شد تا آن بازی یکی از جنجالی ترین دیدارهای دو تیم لقب بگیرد.

در بازی رفت دو تیم نیز که در اهواز برگزار شد، جنجال و درگیری میان نیمکت های دو تیم، منتشر شدن کلیپ عجیب از توهین های محمود فکری و نخستین شکست استقلال در هفته دوم لیگ بیستم همگی باعث شد تا برای دومین سال متوالی دیدارهای دو تیم جنجالی و پرحاشیه باشد.

حالا و در آستانه دیدار حساس دو تیم، یکبار دیگر استقلال و فولاد باید مقابل یکدیگر صف آرایی کنند. فرهاد مجیدی به هیچ وجه دوست ندارد باز هم مقابل جواد نکونام بازنده باشد. هر چند او فرصت بسیار کمی برای بازیابی و آشنایی با فضای استقلال در لیگ بیستم دارد اما باید دید او در این زمان کوتاه چگونه مقابل خوزستانی ها قرار می گیرد.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان