//
کدخبر: ۳۰۱۵۷۳ //

پرسپولیس برای تکرار قهرمانی باید مراقب حاشیه‌ها باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل گلزنی مختص پرسپولیس نیست و تقریبا تمام تیم ها از فقر مهاجم لطمه می خورند.

پرسپولیس برای تکرار قهرمانی باید مراقب حاشیه‌ها باشد

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار ، درباره عملکرد قابل قبول پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر که منجر به کسب ۶ پیروزی متوالی در کارنامه این تیم در هفته‌های گذشته شده است گفت: ابزارهای انگیزشی پرسپولیس در کنار تاکتیک‌های قابل اعتماد باعث نتایج درخشان شده است. یحیی گل محمدی با عملکرد خود توانسته بیشترین بازدهی را از بازیکنانش داشته باشد.

کارشناس فوتبال ایران افزود: تنها کمبود پرسپولیس نبود مدافع خوب روی نیمکت است. شکست این تیم در فصل جاری تاکنون به خاطر نبود بازیکن در خط دفاعی بود که مقابل آلومینیوم اراک رقم خورد. نباید این اتفاق تکرار شود. بازی‌های مهم این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی درباره عدم گلزنی مهاجمان قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر در فصل جاری تاکید کرد: مشکل گلزنی تنها مختص پرسپولیس نیست. تقریباً تمام تیم‌ها از فقر مهاجم لطمه می‌خورند و کمبود دارند. به نظرم باید کار اساسی در پرورش مهاجم شود. باید دنبال استعداد بود تا نوجوانانی که عاشق گل زدن هستند کشف شود.

داداش زاده تصریح کرد: منع حضور بازیکنان خارجی باعث شده تا چند مهاجم بی کیفیت در تیم‌های لیگ برتری ترسی از خراب کردن موقعیت‌های گل خود نداشته باشند چون می‌دانند باز هم تیم دارند و استرسی برای بیرون ماندن احساس نمی‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس بار دیگر درباره عملکرد پرسپولیس در فصل جاری صحبت کرد و گفت: پرسپولیس باید مراقب حاشیه‌ها باشد تا بتواند قهرمانی خود را تکرار کند. من فکر می‌کنم این تیم خیلی راحت تر از فصل گذشته می‌تواند به موفقیت برسد. مهم‌ترین موضوع در جدا کردن ذهن بازیکنان از حاشیه هاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان