//
کدخبر: ۳۰۱۵۳۰ //

قطعی شدن دومین خرید تابستانی بایرن مونیخ

انتقال عمر ریچاردز یک مدافع چپ 23 ساله ریدینگ به بایرن مونیخ قطعی شده است.

قطعی شدن دومین خرید تابستانی بایرن مونیخ

باشگاه بایرن مونیخ در فصل زمستان نیز برای خرید عمر ریچاردز اقدام کرده بود و در آن مقطع مذاکرات طرفین به توافق نرسید، اما حالا نشریه اتلتیک مدعی شد این بازیکن در تابستان لباس بایرن را به تن خواهد کرد. قرارداد ریچاردز با ریدینگ در پایان فصل به تمام می رسد و باشگاه فعلی او نتوانست این بازیکن را برای تمدید قرارداد متقاعد کند.

جدایی داوید آلابا از بایرن مونیخ قطعی شده و عمر ریچاردز به عنوان گزینه ذخیره ای برای او و آلفونسو دیویس در نظر گرفته شده است. عمر ریچاردز که در سال 2017 به ریدینگ ملحق شده بود، در این مدت 72 بار برای این تیم انگلیسی به میدان رفته و عملکرد خوب او در این فصل نظر کادر فنی بایرن مونیخ را به خود جلب کرده بود.

به گزارش فرتاک نیوز،البته لوکاس هرناندز، خرید گرانقیمت باشگاه بایرن که در ژوئن 2019 از اتلتیکومادرید به این تیم پیوست نیز دیگر گزینه هانسی فلیک برای پست دفاع چپ است، اما شایعاتی در مورد احتمال جدایی او منتشر شده است. عمر ریچاردز بازیکنی تنومند و البته سرعتی است و از پایان فصل و با شروع اردوی پیش فصل بایرن مونیخ راهی کمپ این باشگاه خواهد شد. پیش از این باواریایی ها برای خرید دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی و جوان لایپزیش نیز با این تیم به توافق رسیده بودند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۵۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان