//
کدخبر: ۳۰۱۵۰۴ //

کار بزرگ مازیار و شاگردانش در ایستگاه شانزدهم/ رافت در بدترین زمان ممکن امتیاز از دست داد

شهرداری آستارا فرصت طلایی برای صعود به صدر جدول لیگ یک را از دست داد.

کار بزرگ مازیار و شاگردانش در ایستگاه شانزدهم/ رافت در بدترین زمان ممکن امتیاز از دست داد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم شهرداری آستارا طی هفته های اخیر روند نتیجه گیری بسیار خوبی داشت. این تیم پیش از رویارویی این هفته مقابل گل ریحانِ قعرنشین، سه بازی متوالی خود مقابل رایکا، خیبر و استقلال خوزستان را با پیروزی پشت سر گذاشته بود تا به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.

این تیم بعد از کسب سه برد متوالی امروز در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته یک،  از ساعت 14:45 میهمان گل ریحان در البرز بود؛ تیمی که 2 بازی قبلی خود را باخته بود و با 12 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی حضور داشت.

در روزی که هوادار و مس هم به مصاف هم رفته بودند و تقابل این دو تیم بالانشین با نتیجه مساوی یک بر یک همراه بود، شهرداری آستارا این شانس را داشت که با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود، جای مس را در صدر بگیرد؛ این اتفاق اما رخ نداد و با پاره شدن نوار پیروزی های شهرداری مقابل قعرنشین لیگ، شانس صعود به صدر برای این تیم از دست رفت.

دیدار دو تیم در پایان 90 دقیقه با نتیجه مساوی یک بر یک همراه بود. امید جهانبخش در دقیقه 34 برای میزبان گلزنی کرد اما سعید دلاور در دقیقه 45 این گل را جبران کرد. تلاش شهرداری در نیمه دوم برای زدن گل دوم حاصلی در پی نداشت و این بازی با همان دو گلی که در نیمه اول زده شده بود، به پایان رسید.

با این نتیجه شهرداری آستارا 28 امتیازی شده و با یک امتیاز کمتر از مس کرمان در همان رتبه دوم باقی ماند. گل ریحان هم 13 امتیازی شده و با توجه به شکست نود تا این لحظه، یک پله صعود کرده و در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۵۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان