//
کدخبر: ۳۰۱۴۹۵ //

مربیگری آنلاین در استقلال، زیر نظر وریا +عکس

پس از جدایی محمود فکری از استقلال، او و دستیارانش در تمرین تیم شرکت نکردند تا وریا غفوری کارهای تمرین آبی پوشان را انجام دهد.

مربیگری آنلاین در استقلال، زیر نظر وریا +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

همانطور که از شب گذشته نیز اعلام شده بود، محمود فکری پس از توقف برابر مس رفسنجان در استقلال به بن بست خورد و او پس از برگزاری جلسه با احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان به صورت رسمی از این تیم جدا شد.


در حالیکه همزمان با برگزاری تمرین استقلال، دستیاران فکری در جلسه ای با احمد مددی حضور داشتند، هیچ کدام از اعضای کادرفنی این تیم در تمرین آبی پوشان حضور نداشت تا وریا غفوری کارهای تمرینی را با هم تیمی هایش انجام دهد و به نوعی وظیفه مدیریت تمرین استقلال را در دست بگیرد.

 

 

نکته جالب اینکه وریا در زمانی که در حال انجام کارهای تمرینی و ریکاوری با استقلالی ها بود، گوشی به دست مدام در حال چک کردن اخبار و یا پیام های دریافتی اش بود. به نظر می رسد او در حال بررسی اخبار پیرامون تیم بود تا آخرین اخبار پیرامون تغییرات بر روی نیمکت تیمش را پیگیری کند.


وریا در فصل گذشته و پس از جدایی استراماچونی نیز تقریبا در وضعیت فعلی قرار داشت و در آن زمان از طریق واتس اپ و تماس های تلفنی، استقلال را در سه بازی مقابل پیکان، شاهین بوشهر و ماشین سازی هدایت می کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۴۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان