//
کدخبر: ۳۰۱۴۸۳ //

منادی: موقعیت‌های ما جدی‌تر از پرسپولیس بود

دروازه‌بان سایپا معتقد است شانس برتری مقابل پرسپولیس را داشتند.

منادی: موقعیت‌های ما جدی‌تر از پرسپولیس بود

محمدحسین منادی در خصوص شکست سایپا برابر پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه بازی را بد شروع کردیم و تنبیه شدیم؛ نمی‌دانم در ۱۵-۱۰ دقیقه ابتدایی تمرکز نداشتیم یا چه اتفاقی افتاد، اما هرچه بود، عملکرد خوبی ارائه ندادیم و گل خوردیم.

او ادامه داد: این مسئله که در ابتدای بازی برابر تیم‌های بزرگ مثل همیشه نیستید، برای همه پیش می‌آید و ما هم شروع خوبی نداشتیم و نتوانستیم از نظر تاکتیکی خواسته مربیان را به نحو احسن انجام دهیم که همین اتفاق به ما ضربه زد و تمرکز را از بازیکنان سایپا گرفت.

 

به گزارش فرتاک نیوز، دروازه‌بان سایپا با بیان اینکه می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم، ابراز کرد: موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و پرسپولیس هم فرصت‌هایی داشت، اما به نظرم هیچ تیمی مثل سایپا تا این اندازه پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار نگذاشته بود. من چنین چیزی را به یاد ندارم و شاید اشتباه کنم، اما موقعیت‌های ما خیلی خطرناک‌تر از پرسپولیس بود.

 

منادی با بیان اینکه نشد مثل بازی رفت کلین‌شیت کنم، عنوان کرد: تیم خوبی داریم ولی بدشانس هستیم. در چهار بازی بعد از دقیقه ۹۳ گل خوردیم و بازی‌های برده را مساوی کردیم. یک مقدار بدشانس هستیم، اما امیدوارم در نیم‌فصل دوم شانس با ما یار باشد. واقعا هرچه بدشانسی آوردیم بس است و امیدوارم از هفته آینده خوش‌شانس باشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان