//
کدخبر: ۳۰۱۲۰۳ //

پاشایی: تیم‌هایی مثل پیکان هدف‌شان برگزاری آبرومندانه مسابقات لیگ برتر است

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: برخی از بازیکنان مدنظرمان صبحانه را در باشگاه پیکان خوردند و شام را در باشگاه های پولدار خوردند و قرارداد امضا کردند.

پاشایی: تیم‌هایی مثل پیکان هدف‌شان برگزاری آبرومندانه مسابقات لیگ برتر است

 حسین پاشایی در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: نفت آبادان یکی از تیم‌های باکیفیت نیم فصل اول بود. این تیم با نتایجی که گرفته نشان داده چه تیم پرقدرتی است و کادر فنی خیلی خوب و قابل احترام در اختیار دارد. بازیکنان این تیم هم به نوعی سرشناس هستند. در مقابل ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم. تیم جوانی داریم که به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. روی نقاط ضعف و قوت نفت آبادان کار کرده‌ایم و امیدواریم با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز را به نام خود ثبت کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه پیکان در نیم فصل اول راضی کننده بود یا خیر، تصریح کرد: با توجه به بودجه و سرمایه‌ای که تیم ما دارد، با نگاه به فصول گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم. شاید این رتبه از جدول رده‌بندی برای تارتار راضی کننده نباشد، اما با نفرات و بودجه‌ای که داریم نتیجه خوبی گرفتیم. تیم را هم کادر فنی نبسته و برای نیم فصل دوم باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

مربی تیم فوتبال پیکان درمورد لیست ورودی و خروجی تیم پیکان برای نیم فصل دوم، گفت: در فصل نقل و انتقالات جنگ نابرابری بین تیم‌هایی که بودجه کم دارند با تیم‌های متمول و پولدار ایجاد شد. پیش‌بینی می‌کردیم که در فصل نقل و انتقالات نتوانیم ستاره ای را به ترکیب خود اضافه کنیم؛ به همین دلیل نگاه خاصی به تیم‌های دسته اول داشتیم، اما زمانی که این نفرات برای عقد قرارداد به باشگاه آمدند، کارشکنی‌هایی صورت گرفت. بازیکنی که صبحانه را در باشگاه پیکان می‌خورد، شام را در باشگاهی متمول و پولدار می‌خورد و قراردادی چند برابر مبلغ مدنظر ما می‌بست. این شرایط از نظر اخلاقی به دور است. 

پاشایی با بیان اینکه در جنگ نابرابری بودیم، عنوان  کرد: باید یادی کنم از استاد غلام پیروانی که می‌گفت ما با تفنگ بادی به جنگ خمپاره‌انداز حریفان رفته‌ایم. در آن مقطع فکر می کردیم پیروانی برای خنده این صحبت‌ها را مطرح می‌کند، اما حالا واقعاً می‌فهمم که استاد پیروانی درد فوتبال را بیان می‌کرد. بودجه ما محدود است و نمی توانیم حتی ذخیره‌های تیم‌های لیگ برتری را هم نمی توانیم جذب کنیم. با شرایطی که داریم باید بمانیم تا در پایان فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را که هیچ تیمی نمی‌خواهند جذب کنیم. چند خروجی هم داریم، چون قطعاً بازیکنانی هستند که در طول نیم فصل نتوانستند نظر کادر فنی را جلب کنند. اسامی این نفرات در اختیار باشگاه قرار گرفته و اگر باشگاه نام آنها را علام کند خیلی بهتر است.

وی درمورد اینکه آیا برای بازی فردا تیمش محروم یا مصدومی دارد یا خیر، گفت: محمد ابراهیمی دچار مصدومیت شده است، اما محرومی نداریم.

مربی تیم فوتبال پیکان درمورد رویارویی با استقلال در جام حذفی، اظهار داشت: به نظر من تیم‌هایی مثل پیکان هدف‌شان برگزاری آبرومندانه مسابقات لیگ برتر است. در جام حذفی هم نیم نگاهی به موفقیت داریم، اما تمام تلاش ما این است که در لیگ برتر موفق باشیم. امیدوارم در جام حذفی هم بتوانیم نتایج آبرومندی کسب کنیم. درست است که با تیم استقلال بازی داریم. استقلال از جمله تیم‌های پرافتخار است. امیدوارم در زمان مناسب، عملکرد مناسبی داشته باشیم.

پاشایی در پاسخ به این سوال که پیکان چه زمانی به منطقه امن جدول رده‌بندی خواهد آمد، تصریح کرد: فکر می‌کنم ما همین حالا هم در منطقه امن جدول هستیم. در نیم فصل اول نسبت به سال‌های گذشته عملکرد بهتری داشتیم. امیدوارم هستیم تا با حضور بازیکنانی که به کارمان می‌آیند نتایجی بهتر از نیم فصل اول کسب کنیم. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان