//
کدخبر: ۳۰۱۱۷۵ //

کلانی:تنها علی کریمی و مهدی مهدوی کیا مورد تایید من هستند

پیشکسوت فوتبال ایران در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال به تشریح شرایط نامزدهای حاضر در آن پرداخت.

کلانی:تنها علی کریمی و مهدی مهدوی کیا مورد تایید من هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین کلانی در خصوص سرنوشت انتخابات فدراسیون فوتبال ایران گفت: من شناخت چندانی از نامزدها ندارم. به هرحال هرکدام از این افراد سوابق مدیریتی دارند. تنها کسانی که مورد تایید بنده هستند علی کریمی و مهدی مهدوی کیا می‌باشند. این دو علاوه براینکه اسطوره‌های فراموش نشدنی و پاک فوتبال ما هستند همچون پسر من هستند.

وی در ادامه گفت: این دو چون از بدنه فوتبال هستند و با توجه به حضور مشاورین که در کنار خود دارند اصلح ترین گزینه برای حضور در پست ریاست فدراسیون فوتبال هستند. اما چیزی که در سال‌های اخیر در فدراسیون فوتبال مشخص بوده است این است که انتصابات بوده است نه انتخابات. ما سال‌ها در فوتبال چیزی به نام انتخابات نداریم و افراد از پیش تعیین شده هستند و تا زمانی که این موضوع اصلاح نشود ما شاهد موفقیت در عرصه فوتبال نخواهیم بود.

کلانی با اشاره به شرایط دستیابی به آرا در انتخابات پیش رو گفت: در انتخابات فدراسیون یک سری افراد صاحب رای هستند که خودشان منتصب شدند. آقای علی کریمی و مهدی مهدوی کیا مورد مقبولیت جامعه و مردم هستند و خب مردم نقشی در انتخاب رئیس فدراسیون ندارند و از همین رو من برای این دو اسطوره شانسی نمیبینم. اما خب حضور این دو باعث می‌شود کسی که رئیس می‌شود در سایه این دو باشد. قطعا فشار این موضوع و حساسیت این دوره و همچنین به دلیل روشنگری‌های که انجام شده است همین موضوع باعث شده تا جامعه ما روی این مسئله زوم کند و به همین دلایل رئیس جدید فدراسیون مجبور است دست به عصا تر عمل کند و  تغییراتی را در تفکرات خود به وجود بیاورد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط رییس فدراسیون فوتبال نیز گفت: رئیس فدراسیون باید کسی باشد که علاوه بر اینکه علم این کار را داشته باشد و از جنس فوتبال باشد. باید درد کشیده و دلسوز باشد. علی کریمی کسی است که بارها نشان داده خالصانه در خدمت مردم است و بارها و بارها از درد آنها گفته و همواره در حال خدمت رسانی به مردم بوده است. در کنار این‌ها کریمی کسی است که وجه بین المللی دارد در بهترین باشگاه اروپا بازی کرده و مرد سال آسیا شده و فردی شناخته شده در عرصه بین المللی است که این برای وجه ما خوب است. از طرفی مهم‌ترین خصلت او همواره صداقت او بوده است. خب اگر چنین فردی رئیس فدراسیون نشود چه کسی بشود؟ اگر قرار نیست او شخص اول فوتبال ایران نباشد دیگر چه اهمیتی دارد که چه بر سر فوتبال ایران می‌آید؟

وی در پایان گفت: این دو مورد تایید من و بسیاری از اهالی فوتبال هستند. اما همه میدانیم کسی دنبال تایید حرف‌های ما نیست که اگر بود وضع فوتبال ما اینگونه نبود و همه ما زور الکی میزنیم زیرا انتصابی که باید صورت بگیرد، انجام شده و رئیس فدراسیون را آقایان انتخاب کرده‌اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان