//
کدخبر: ۳۰۱۱۴۳ //

غیر قابل باور/ سپاهان‌_گل‌گهر اسیر مسائل غیر فوتبالی

«اتفاقات خرافاتی بر حاشیه‌های دیدار سپاهان_گل‌گهر دامن زده است»


غیر قابل باور/ سپاهان‌_گل‌گهر اسیر مسائل غیر فوتبالی
به گزارش فرتاک نیوز،

نیم‌فصل دوم لیگ‌بیستم فوتبال ایران در روز‌های آینده آغاز شده و تنور مسابقات داغ می‌گردد.

در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های هفته اول دور برگشت تیم سپاهان اصفهان در این این شهر میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

دیدار دو تیم از نظر فوتبالی دلایل زیادی برای جذابیت و حواشی مختلف دارد.

بزرگترین نکته برای جلب توجهات به این دیدار، بازگشت امیر قلعه‌نویی به اصفهان است، مربی که سال گذشته در این شهر و‌ در قامت سرمربی‌گری نتوانست رضایت هواداران سپاهان را جلب کند و جدایی‌اش از این تیم به شکل جالبی رخ نداد.

قلعه‌نویی حالا باید با تیم گل‌گهر که در نیم فصل اول خود را در قامت مدعی نشان داد به نقش‌جهان می‌آید  تا در مقابل شاگردان سابقش قرار بگیرد.

اما آنچه حواشی این دیدار را کمی متفاوت می‌کند مسائل غیر فوتبالی است که در دیدار فوتبال بانوان دو تیم سپاهان و گل‌گهر سیرجان رخ داد.

photo_2021-02-27_23-17-03

حضور شخصی در این دیدار که از او به عنوان جادوگر و رمال نامبرده می‌شود حواشی زیادی را در لیگ‌بانوان بوجود آورد؛ نکته جالب اینجاست که شخص مورد نظر سالها پیش هم به همین عنوان در فوتبال فعالیت کرد و محرومیت‌هایی هم برای او‌در نظر گرفته شد و ظاهرا با پایان دوره محرومیتش بازهم به سیرجان و فوتبال بازگشته است و در لیگ‌بانوان کار خودش را آغاز کرده است.

از اصفهان خبر می‌رسد که این شخص همراه کاروان گل‌گهر به اصفهان آمده و ظاهرا قصد دارد با همان خرافه پرستی‌ها به تیم گل‌گهر کمک کند!!

دیدن همچین اتفاقاتی در فوتبالی که داعی حرفه‌ای‌گری داشته جای شرمساری دارد و باور ناپذیر است که در این فوتبال هزینه‌هایی میلیاردی از بیت‌والمال صرف جادوگری و رمالی می‌شود.

اینکه در تیمی که امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی می‌بیند این اتفاقات رخ می‌دهد، تعجب و تأسف را بیشتر می‌کند.

فدراسیون فوتبال هم که این روزها وضعیت مشخصی ندارد، در قبال برخورد با این موضوعات اقتدار لازم را نداشته و با وجود چنین وضعی باید اعتراف کرد نام حرفه‌ای برای این فوتبال بسیار سنگین است.

امید قاسمیان خبرنگار ورزشی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان