//
کدخبر: ۳۰۰۷۸۴ //

محبوب دل زیدان به دنبال ترک رئال مادرید

لوکاس واسکز، وینگر اسپانیایی پیشنهاد تمدید قرارداد رئال مادرید را رد کرده است.

 محبوب دل زیدان به دنبال ترک رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

 مصدومیت بازیکنان کلیدی ترکیب رئال مادرید در هفته های گذشته باعث شده زین الدین زیدان باز هم چاره ای جز اعتماد به لوکاس واسکز نداشته باشد و این بازیکن دوباره به ترکیب اصلی رئال مادرید راه یافته است. اما به نظر می رسد این آخرین ماه های حضور لوکاس واسکز در ترکیب کهکشانی ها است و او به زودی این باشگاه را ترک خواهد کرد. البته واسکز در پایان ماه مارچ به طور قطعی در مورد آینده تصمیم گیری خواهد کرد.

قرارداد فعلی مدافع کناری و اسپانیایی در پایان این فصل به پایان می رسد. نشریه مارکا مدعی شد لوکاس واسکز حالا و پس از رد پیشنهاد تمدید حضور در رئال مادرید، قرار است در ماه ژوئن این تیم را ترک کند. اخباری در مورد احتمال حضور این بازیکن در لیگ برتر انگلیس شنیده شده و تیم هایی چون تاتنهام و اورتون در صف خرید لوکاس واسکز حضور دارند.

لوکاس واسکز بازیکن مورد علاقه زین الدین زیدان محسوب می شود و علیرغم برخی انتقادات او بارها و خصوصا در دیدارهای مهم در ترکیب ثابت زیرو قرار گرفته است. به جز لوکاس واسکز، قرارداد لوکا مودریچ و سرخیو راموس نیز در پایان این فصل تمام می شود و هنوز توافقی قطعی مبنی بر تمدید صورت نگرفته است. البته به نظر می رسد ماندن مودریچ قطعی باشد، اما اخبار زیادی در مورد جدایی راموس منتشر شده است. لوکاس واسکز نیز مانند راموس علاقه ای به کاهش دستمزد برای ماندن ندارد و به همین دلیل احتمالا به زودی از رئال مادرید جدا خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۷۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان