//
کدخبر: ۳۰۰۶۸۲ //

رویایی که تا امروز محقق نشده/ آیا خطیبی بالاخره با تراکتور موفق می‌شود؟

«بازگشت رسول خطیبی به تبریز و انتخابش به عنوان سرمربی‌ تراکتور چالش بزرگی را پیش پای این مربی جوان قرار داده است»

رویایی که تا امروز محقق نشده/ آیا خطیبی بالاخره با تراکتور موفق می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتور در سال‌های اخیر حضور انواع و اقسام مربیان داخلی و خارجی را بر روی نیمکتش تجربه کرده ولی هیچگاه رویای قهرمانی در لیگ برتر را حتی با خرید بازیکنان کهکشانی تجربه نکرده و در تمامی این سال‌ها دو قهرمانی در جام حذفی حاصل کار سرخ‌های تبریزی بوده است.

مجید جلالی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی، علیرضا منصوریان، رسول‌خطیبی، محمد تقوی، ساکت الهامی، تونی الیویرا ، جان توشاک، ژرژ لیکنز، مصطفی دنیزلی و ...

نام‌هایی بودند که در این سالها به تبریز آمدند و رفتند.

تراکتور لیگ بیستم را با منصوریان آغاز کرد و پس از چند هفته او هم به سرنوشت دیگر مربیان دچار شد و از سمت خود کنار رفت تا هدایت تیم به صورت موقت در اختیار مسعود شجاعی کاپیتان تیم قرار بگیرد.

سرمربی‌گری موقت شجاعی تا پایان نیم فصل طول کشید و تبریزی‌ها با ۲۲ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفتند و شرایطشان نسبت به فصل گذشته با افت مواجه شد.

تراکتوری‌ها که در ادامه علاوه بر لیگ و جام حذفی باید به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی حاضر شوند، رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم را به عنوان نفر اول کادر فنی‌شان برای ادامه فصل انتخاب کردند.

خطیبی که در آوردن تیم‌ها از لیگ یک به لیگ برتر تخصص پیدا کرده و فصل گذشته با آلومینیوم  به لیگ برتر صعود کرد و  در نیم فصل اول لیگ بیستم با این تیم تازه صعود کرده عالی کار کرد  با ۲۲ امتیاز بالاتر از ترکتور در رتبه ۶ جدول قرار گرفت.

این عملکرد خوب موجب شد تا مالک متول تراکتور این مربی تبریزی را به عنوان سرمربی تیمش منصوب کند.

خطیبی برای ششمین بار است که سرمربی‌گری یک تیم تبریزی را می‌پذیرد و‌ به جز صعود به لیگ برتر با گسترش فولاد در فصل ۹۲_۹۱ کارنامه چندان موفقی در شهر خودش نداشته است.

این مربی در سال ۹۳ با یک قرار داد سه سال هدایت تراکتور را پذیرفت اما عمر حضورش در این تیم شش ماه بیشتر طول نکشید.

خطیبی که تعصب خاصی به تیم‌های شهرش دارد بار دیگر به تبریز آمد تا شاید رویای موفقیت در لیگ برتر را برای خودش و تراکتور محقق کند.

سرمربی سابق آلومینیوم در میان طرفداران پر شور

تراکتور هم از محبوبیت خوبی برخوردار است و باید دید می‌تواند طلسم ناکامی این تیم را در لیگ برتر بشکند و محبوبیتش را در میان تی‌تی‌ها افزایش دهد خیر؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۶۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان