//
کدخبر: ۳۰۰۶۵۲ //

توقیف برنامه تبلیغاتی علی کریمی توسط ساترا تکذیب شد

در شرایطی که ساعاتی پیش خبری در رسانه‌های مختلف درباره توقیف برنامه انتخاباتی علی کریمی توسط سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی صداوسیما به نام ساترا منتشر شده، این خبر توسط این سازمان تکذیب شد.

 توقیف برنامه تبلیغاتی علی کریمی توسط ساترا تکذیب شد

وقتی که خبر برنامه مناظره با حضور 4 کاندیداهای سمت ریاست فدراسیون فوتبال اعلام شد علی کریمی با ارسال نامه‌ای به مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از حضور در برنامه عذرخواهی کرد

و خبر داد که برنامه های خود را برای ایجاد تغییر در فدراسیون فوتبال از طریق یک برنامه اینترنتی در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

ساعاتی پیش اخباری در مورد توقیف برنامه انتخاباتی علی کریمی منتشر شد که حالا واکنش علی سعد معاون اجتماعی ساترا را به همراه داشته و او در این مورد در صفحه توئیتر خود اینطور توضیح داده است:« درخواست این برنامه اینترنتی (تی‌وی‌تاک) در مسیر رسیدگی است. ضمن تکذیب خبر منتشره مبنی بر عدم صدور مجوز در برخی از رسانه‌ها اعلام می‌شود، یکشنبه 3 اسفند‌ماه درخواستی از سوی فیلیمو برای پخش برنامه یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال به دبیرخانه ساترا وصول شد که در مسیر معمول برای این برنامه‌ها قرار دارد.»

او ادامه داده است:« این برنامه به دلیل ساختار حرفه‌ای و نمایشی در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته و فرایند در نظر گرفته شده برای همه محتواهای نمایشی حرفه‌ای یکسان است که در خصوص برنامه همرفیق و سریال‌های قورباغه، خوب بد جلف و... طی شده و رسانه‌های صوت و تصویر برنامه‌های خود را طی این فرایند منتشر کرده‌اند.»

‌عل سعد در ادامه به انتشار بخشی از محتوای برنامه علی کریمی در فضای مجازی پرداخته و حرف هایش را اینطور خاتمه داده است:« در صورتی که برنامه در دسته‌بندی نمایشی حرفه‌ای قرار نمی‌گرفت، امکان پخش از صفحات شخصی افراد در رسانه‌های کاربر محور را داشت و به فرایند فوق الذکر نیاز نداشت.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان