//
کدخبر: ۳۰۰۳۵۰ //

تمجید ویژه مهدی مهدوی کیا از عملکرد فوق العاده مهدی طارمی در فوتبال اروپا

این روزها درخشش مهدی طارمی در فوتبال اروپا نقل محافل شده است. مهدی مهدوی کیا در مصاحبه ای با روزنامه آبولا پرتغال به تمجید از عملکرد درخشان لژیونر فوتبال ایران پرداخته است. ستاره سابق فوتبال کشورمان معتقد است مهدی طارمی به خاطر درخشش در فوتبال اروپا از همه چیزش گذشته است. مهدوی کیا مدعی شده است طارمی سریع و باهوش است و می تواند برای تیمش همه کار کند.

تمجید ویژه مهدی مهدوی کیا از عملکرد فوق العاده مهدی طارمی در فوتبال اروپا
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی مهدوی کیا در گفتگویی که با روزنامه پرتغالی آبولا داشته، در خصوص مهدی طارمی، مهاجم موفق این روزهای پورتو صحبت های جالبی کرده است.

مهدی مهدوی کیا در خصوص مهدی طارمی به روزنامه آبولا پرتغال گفت:

من طارمی را به خوبی می‌شناسم. حسم می ‌گفت که او به یوونتوس گل می‌زند؛ تیمی که من خاطرات خوبی از آن دارم زیرا بهترین بازی خود را که فراموش شدنی نیست به عنوان بازیکن هامبورگ برابر آنها تجربه کردم؛ برابر زیدان و هم تیمی‌هایش.

این ستاره پیشین فوتبال ایران افزود:

آنچه که از دقیقه اول اتفاق افتاد، شور و هیجان و برای مهدی طارمی و پورتو مهم بود. همه ایرانی‌هایی که فوتبال را دوست دارند این بازی را دیدند و از عملکردشان خوشحال شدند. نتیجه ۲ بر صفر عالی بود. نتیجه ۲ بر یک کارها را در بازی برگشت در تورین سخت می‌کند.

مهدوی کیا، بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۰۳ مفتخر است که می‌بینید طارمی در بهترین حالت قرار دارد. مهدوی کیا گفت:

او کارش را در پرتغال به خوبی انجام می‌دهد. طارمی یک تیم کوچک‌تر (ریوآوه) را برای درخشش و گلزنی انتخاب کرد. انتخاب پورتو تصمیم بسیار خوبی بود. او خیلی زود جایش را پیدا کرد و حالا یکی از مهمترین بازیکنان این تیم است.

مهدوی کیا افزود:

طارمی آرزوی قهرمانی در اروپا را داشت و همه چیزش را در ایران داد تا به این سطح و هدف برسد.

مهدوی کیا که پاس‌های گل زیادی به علی دایی در تیم ملی ایران داده است تا وی در رقابت با کریستیانو رونالدو همچنان بهترین گلزن ملی جهان باشد، درباره تفاوت طارمی با دایی گفت:

طارمی و علی دایی بازیکنانی با کیفیت‌های متفاوت هستند اما مطمئناً از بهترین بازیکنان تاریخ ایران محسوب می‌شوند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت:

طارمی در ایران هم همینطور بود. او در پرسپولیس و در تیم ملی همه جور گلی به ثمر رساند. طارمی همان چیزی است که شما می‌بینید؛ سریع و باهوش و این توانایی را دارد که برای تیمش پنالتی‌های زیادی بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۳۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان