//
کدخبر: ۳۰۰۳۲۳ //

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت: جذب بازیکن در نیم‌ فصل سخت است

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه و تصمیم به فروش برخی بازیکنان، گفت: لیگ برتر را با مشکلات مالی آغاز کردیم و متاسفانه مشکلات، تقریبا جزیی از سیستم کاری ما شده است.

 مدیرعامل باشگاه صنعت نفت: جذب بازیکن در نیم‌ فصل سخت است

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگویی اظهار داشت درباره وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: لیگ برتر را با مشکلات مالی آغاز کردیم و متاسفانه مشکلات، تقریبا جزیی از سیستم کاری ما شده است. هر چند با کمک مسئولان شهری و نمایندگان آبادان و معاون وزیر نفت در مقطع ابتدای فصل توانستیم پنجره بسته شده باشگاه را باز کنیم و از نفرات جذب شده از هفته دوم به بعد استفاده کردیم. اکنون در نیم فصل دوم هستیم و مردم انتظار دارند که تیم تقویت شود و بتواند جایگاهی در خور نام آبادان کسب کند اما مشکلات مالی در روند کاری ما اختلال ایجاد کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی بیان کرد: در فصل نقل و انتقالات زمستانه هستیم و می‌دانید که جذب بازیکن در نیم‌فصل بسیار سخت است. وقتی وارد مذاکره می‌شویم اولین بحث مالی است که شرایط مالی نفت آبادان هم خوب نیست و امیدوارم با همت و پشتیبانی مسئولان بتوانیم تیم را ترمیم کنیم تا در نیم‌فصل دوم نیز با قدرت بیشتری بازی‌ها را ادامه دهیم و جایگاه خوبی به دست آوریم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره فروش بازیکنان تیم نیز گفت: تیم‌های زیادی خواهان بازیکنان ما هستند و شش هفت بازیکن صنعت نفت مورد نظر تیم‌های دیگر هستند اما اولویت اول صنعت نفت است و امیدوارم پول مهیا شود و بازیکنی را نفروشیم. مسئولان و نمایندگان آبادان پای کار هستند و ان شاءالله مشکل حل خواهد شد و هواداران نیز از نگرانی در می‌آیند. در هر صورت پول مهیا شود، بازیکنی را نمی‌فروشیم.

وی با بیان اینکه صنعت نفت با شرایط سختی وارد نیم‌فصل دوم می‌شود، افزود: تیم‌ها نقاط ضعف خود را می‌پوشانند و هر تیمی که از نظر مالی شرایط بهتری داشته باشد می‌تواند بازیکن بهتری را به خدمت بگیرد و یقینا کار ما با مشکلات مالی که با آن مالی مواجه‌ایم مقابل چنین تیم‌هایی خیلی سخت است. البته اگر حمایت شویم و تامین مالی صورت بگیرد، یقین داشته باشید صنعت نفت جایگاه خوبی کسب خواهد کرد.

عیسی‌زاده در ادامه نیز درباره لیست پورموسوی برای جذب بازیکن نیز گفت: لیست او به دست ما رسیده و دارای اولویت‌بندی است. با برخی نفرات هم مذاکرات اولیه داشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کنیم. هر چند هر کسی جیبش پُرتر است بهتر می‌تواند اقدام به جذب بازیکن کند. همچنین علی آل‌کثیر تقاضای جدایی داشت و او در آستانه جدایی است.

وی درباره توانایی نفت به تکرار نتایج خوب نیم‌فصل اول در ادامه لیگ نیز عنوان کرد: یقین داشته باشید اگر بازیکنان نفت از نظر روحی روانی ریکاوری شوند و قرارداد آن‌ها پرداخت شود، با انگیزه دوچندان وارد نیم‌فصل دوم خواهند شد. بازیکنان ما دوست دارند امسال نتایجی کسب کنند که برای فصل آینده نیز ارزش ریالی‌شان بالاتر برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۳۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان