//
کدخبر: ۳۰۰۱۳۳ //

انگیزه بالای مهاجم تراکتور برای شروع دوباره

مهاجم تراکتوری ها انگیزه ای بسیاری برای از سرگیری گلزنی های خود دارد.

 انگیزه بالای مهاجم تراکتور برای شروع دوباره

محمد عباس زاده در طول نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و با زدن 7 گل، بهترین گلزن تراکتور بود؛ او در حال حاضر در رتبه چهارم جدول گلزنان لیگ برتر حضور دارد اما سه هفته است که گل نزده و این باعث نگرانی تراکتوری ها شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،عباس زاده بعد از گلزنی در دقیقه 86 بازی با گل گهر در هفته دوازدهم، دیگر گلی به ثمر نرسانده است. آلومینیوم، پرسپولیس و سایپا سه تیمی هستند که تراکتور در هفته های پایانی نیم فصل اول مقابل شان به میدان رفت و عباس زاده در این دیدار از گلزنی بازماند.

حال سرخ پوشان در آماده شدن برای بازی های نیم فصل دوم هستند که بلافاصله بعد از پایان نیم فصل اول، قرار است از روز سه شنبه هفته آینده آغاز شود. عباس زاده در تمرینات این روزهای تراکتور با انگیزه ای بالا ظاهر شده و در تلاش است تا بار دیگر خود را به فرم ایده آل رسانده و گلزنی هایش را از سر بگیرد.

در شرایطی که عکاشه حمزاوی، دیگر مهاجم تراکتوری ها نمایش ضعیفی در نیم فصل داشت و حتی یک گل هم برای تیمش نزد، عباس زاده تنها امید گلزنی تراکتوری ها در خط حمله است و از سر گیری روند گلزنی های این بازیکن، اتفاقی بسیار خوشایند برای سرخ پوشان فوتبال آذربایجان خواهد بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان