//
کدخبر: ۳۰۰۰۸۳ //

لطیفی:منتخب سرخابی از ما جدی‌تر فوتبال بازی کرد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در بازی نمادین که برای مهرداد میناوند و علی انصاریان برگزار شد، منتخب سرخابی جدی‌تر از ما بازی کرد.

لطیفی:منتخب سرخابی از ما جدی‌تر فوتبال بازی کرد

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص دیدار تیم‌های منتخب سرخابی و منتخب تیم ملی ۹۸ اظهار داشت: این یک بازی نمادین بود به یاد دو عزیز سفر کرده که واقعا کل مردم ایران چه کسانی که طرفدار فوتبال بودند و چه کسانی که فوتبالی نبودند را، داغدار کردند.

وی ادامه داد: من همواره با این دو عزیز خاطرات خوبی داشتم. با مهرداد میناوند قبل از اینکه مطرح شویم دوستی داشتم و با علی انصاریان هم همینطور، واقعا تمام پیشکوتان فوتبال ایران به این نتیجه رسیدند عمر واقعا کوتاه است و باید بیشتر قدر یکدیگر را بدانیم.

به گزارش فرتاک نیوز،بازیکن منتخب تیم ملی ۹۸ تصریح کرد: سن و سال تیم منتخب سرخابی از تیم ما کمتر بود و طبیعی بود بهتر از ما باشند. البته ما اوایل بازی را جدی نگرفتیم و زمانی به خودمان آمدیم که سه گل عقب بودیم و باید برای جبران گل‌ها تلاش می‌کردیم.

لطیفی در پایان گفت: در بازی روز گذشته رسول خطیبی، رضا عنایتی، کریم باقری، علی کریمی و جواد کاظمیان بیشتر از بقیه آماده بودند، اما مهم‌تر از نتیجه نفس اینکار بود که به خوبی انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان