//
کدخبر: ۳۰۰۰۳۸ //

قیم : محمود فکری بر چه اساسی این حرف‌ها را بر زبان آورده است؟!

معاون بین الملل باشگاه استقلال اعلام کرد که از محمود فکری به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.

 قیم : محمود فکری بر چه اساسی این حرف‌ها را بر زبان آورده است؟!

محمود فکری امروز در صحبتی که با هواداران استقلال داشت، الفاظ تندی را درباره کاظم قیم مدیرروابط بین الملل باشگاه به کار برد. فکری گفته بود: «قیم در استقلال چه سمتی دارد که بخواهد درباره بازیکنان خارجی حرف بزند؟ او در باشگاه استقلال کاره‌ای نیست، من معذرت می‌خواهم این حرف را می‌زنم اما او حق ندارد درباره بازیکن خارجی حرف بزند. او مثل یک آبدارچی است. میلیچ‌ پولش را نگرفته و از نظر قانونی قراردادش را فسخ کرده و از استقلال جدا شده است. آیا من مقصر این اتفاق هستم؟»

همین موضوع باعث دلخوری کاظم قیم شده است. قیم در گفت و گو با خبرنگار در این باره گفته است: «من نمی‌دانم محمود فکری بر چه اساسی این حرف‌ها را بر زبان آورده است.من هیچ وقت درباره میلیچ و یا اینکه بگویم او با محمود فکری مشکل داشت و از استقلال جدا شد حرفی بر زبان نیاوردم.»

وی ادامه داد: «اصلا از محمود فکری توقع نداشتم که بدون سند و مدرک بخواهد این چنین به من توهین کند.به طور حتم از طریق هیات مدیره باشگاه استقلال پیگیر حرف‌های محمود فکری خواهم بود و با جدیت این کار را انجام خواهم داد.»

وی در پایان گفت: «سرمربی استقلال نباید بدون سند و مدرک به یکی از ارکان باشگاه استقلال توهین می‌کرد و به شدت از این رفتار ناراحت هستم.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان